|
Jakość życia absolwentów zasadniczych szkół zawodowych dla młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie
Obszarem badawczym, który w ciągu ostatnich kilkunastu lat
zyskał szczególną popularność w naukach społecznych, jest kwestia jakości życia
człowieka. Przeprowadzane badania informują o zachodzących współcześnie
zmianach i mogą być pomocne w poszukiwaniu rozwiązań ważnych problemów
życiowych pojedynczego człowieka i dużych społeczności. W świecie tak
dynamicznych zmian coraz głośniej musi brzmieć głos osoby niepełnosprawnej. O
jej funkcjonowaniu decyduje bowiem wiele czynników mikro- i makrospołecznych,
odzwierciedlających w znacznym stopniu miejsce, jakie przyznaje się osobom
niepełnosprawnym w społeczeństwie. Prezentowana książka ukazuje wielość
teoretycznych ujęć jakości życia, a także na podstawie przeprowadzonych analiz
ocenia jakość życia osób z niepełnosprawnością intelektualną w wielu obszarach
aktywności. Celem Autorki jest uświadomienie czytelnikom roli przemian
współ-czesnego świata w doświadczaniu i kształtowaniu poczucia szczęścia u osób
niepełnosprawnych.
Ilość stron
217
Rok wydania
2012
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jakość życia absolwentów zasadniczych szkół zawodowych dla młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|