Rok wydania 2023
Pierwsze trzy lata nauki w szkole to niezwykle ważny czas w rozwoju ucznia. Zmieniona koncepcja programowa stawia przed nauczycielami nowe zadania do rozwiązywania, a forma pracy wymaga nieco innego spojrzenia na przygotowanie nauczycieli.
Wyposażenie ucznia w odpowiedni „bagaż” kompetencji, umiejętności i wiadomości to niewątpliwie naczelny cel każdego pedagoga. Do tego dołączyć należy stworzenie dzieciom możliwości wszechstronnego rozwoju osobowości z jednoczesnym ukierunkowaniem ich rozwoju motorycznego i fizycznego. Edukacja na tym etapie powinna w szczególny sposób łączyć ze sobą różne dziedziny wiedzy, tak aby obraz otaczające[1]go nas świata został jak najpełniej pokazany uczniom. Nie jest to zadanie łatwe. Wymaga bowiem od nauczyciela ciągłego doskonalenia własnego warsztatu pracy, ale jednocześnie daje mu o wiele więcej możliwości realizowania treści nauczania. Istnieje przy tym sposobność konstruowania programów autorskich, indywidualnego łączenia treści w bloki tematyczne czy też stosowanie nowych metod nauczania.
Ze wstępu
Rozdział I
Podstawowe pojęcia i definicje w metodyce wychowania fizycznego
Rozdział II
Planowanie pracy z wychowania fizycznego w edukacji wczesnoszkolnej
Rozdział III
Budowa jednostki metodycznej
Rozdział IV
Wybrane metody nauczania i formy organizacyjne stosowane podczas lekcji
Rozdział V
Gry i zabawy ruchowe w edukacji wczesnoszkolnej
Rozdział VI
Poprawna postawa ciała ucznia w młodszym wieku szkolnym
Rozdział VII
Praktyczne wykorzystanie ruchu w edukacji wczesnoszkolnej
Rozdział VIII
Edukacja zdrowotna w edukacji wczesnoszkolnej
Rozdział IX
Wskazówki do prowadzenia zajęć ruchowych podczas edukacji wczesnoszkolnej
Zakończenie
Bibliografia
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!
Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.