Strona głównaEKONOMIALifelong learningw wersji dhort. Z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Lifelong learningw wersji dhort. Z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego

38,00 zł

EAN: 9788379724093
ISBN/ISSN: 978-83-7972-409-3
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


Tematyka niniejszej monografii jest aktualna ze względu na gospodarcze i społeczne
konsekwencje deficytu wiedzy oraz świadomości ekonomicznej i finansowej
społeczeństwa. Braki te sprzyjają popełnianiu błędów, bardzo często mających daleko
idące konsekwencje i przekładających się na realne problemy społeczne i gospodarcze.
Nieodległa przeszłość najlepiej ukazuje deficyt wiedzy, konsekwencją czego były błędne
wybory w zakresie nabywania nieadekwatnych do celów, potrzeb i możliwości klientów
aktywów finansowych. Również zaciąganie długoterminowych zobowiązań opartych na
zmiennych, nie do końca dających się przewidzieć parametrach, czy nabywanie
instrumentów pochodnych świadczą o konieczności podniesienia zarówno wiedzy, jak
i kompetencji ekonomiczno-finansowych społeczeństwa. Unikaniu popełniania powyższych
błędów sprzyja kształtowanie postaw, wiedzy i świadomości ekonomicznej oraz
finansowej. Procesowi temu powinny być poddawane dzieci już w wieku przedszkolnym.

Koncepcja lifelong learning (LLL) niejako naturalnie kojarzona jest z edukacją po
edukacji, czyli dokształcaniem po okresie obowiązku szkolnego, szkoły ponadpodstawowej
czy studiów. W tym opracowaniu autorzy nieco przewrotnie na pierwszy plan zarządzania
kompetencjami w ramach LLL wysuwają edukację dzieci i młodzieży – takie uczenie się
przez całe życie w wersji short. Chcą w ten sposób podkreślić wagę edukacji realizowanej
poza szkołą, a w zasadzie równolegle ze szkołą, komplementarnie względem treści
szkolnych programów nauczania. Skoncentrowali się na szczególnej formie edukacji
pozaformalnej, tj. na uniwersytetach dziecięcych. To stosunkowo młody twór, nie do końca
zdefiniowany, w Polsce rozwijany w ostatniej dekadzie, w Europie od 2002 roku.
 

                                                                                           
                                                                                                          Z wprowadzenia







1. Od zarządzania kompetencjami po edukację dzieci i młodzieży

1.1. Kompetencje w drodze po innowacje

1.2. Dokąd zmierza rynek pracy? Potrzeba edukacji ekonomicznej

1.3. Uniwersytet dziecięcy – innowacja w edukacji i nauce

1.4. W kierunku dojrzałości ekonomicznej dzieci i młodzieży


2. Teoretyczne aspekty edukacji finansowej

2.1. Edukacja finansowa i jej wpływ na decyzje konsumentów

2.2. Edukacja finansowa w świetle badań pierwotnych

2.3. Badania poziomu wiedzy i edukacji finansowej w Polsce

2.4. Programy edukacji ekonomicznej w Polsce


3. Analiza poziomu kompetencji dzieci w zakresie edukacji ekonomicznej 

na przykładzie Ekonomicznego Uniwersytetu Dziecięcego

3.1. Organizacja procesu dydaktycznego w ramach Ekonomicznego Uniwersytetu

Dziecięcego

3.2. Certyfikacja IPMA Polska Kids jako element edukacji dzieci w zakresie zarządzania

3.3. Analiza wyników procesu dydaktycznego – próba badawcza

3.4. Wyniki badania poziomu wiedzy uczestników Ekonomicznego Uniwersytetu

Dziecięcego w latach 2015–2019

3.5. Wnioski z badania

 

 

Zakończenie

 

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Spis wykresów

Abstract

Ilość stron 200
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Bestsellery
Powiadomienia

Lifelong learningw wersji dhort. Z doświadczeń Uniwersytetu Dziecięcego

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję