Strona głównaEKONOMIAMarketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Szybki podgląd
58,00 zł
Matematyka nasza niedostrzegalna kultura
Szybki podgląd
40,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Niepełnosprawność. Po/nowoczesne rozważania
Szybki podgląd
45,00 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa w teorii i praktyce Uniwersytetu Szczecińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne

58,00 zł

EAN: 9788379725793
ISBN/ISSN: 978-83-7972-579-3
Produkt dostępny (9 )
Waga:0.45 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2023

Monografia, którą oddajemy w  Państwa ręce, powstała przede wszystkim w celu przeglądu i uzupełnienia zagadnień teoretycznych i narzędzi (w szerokim ujęciu) w dziedzinie marketingu miejsc i terytoriów. Jest też swego rodzaju opracowaniem naukowym i częściowo dydaktycznym na potrzeby pojawiających się coraz częściej kursów marketingu miejsc (w  programach studiów częściej pod nazwą marketingu terytorialnego). Publikacja powinna zainteresować zarówno praktyków zatrudnionych w wyspecjalizowanych jednostkach administracji samorządowej, jak i  osoby działające na rozwijającym się rynku usług marketingowych, których klientami coraz częściej są miasta i  gminy. Za cel autorzy obrali również prace nad kwestiami porządkującymi i klasyfikującymi, związane z wyjaśnieniem pojęć, przeglądem bogatej literatury zagranicznej, otwarciem pola do dyskusji nad zestawem narzędzi i rozwiązań w marketingu miejsc. Dla realizacji celów posłużono się różnymi metodami, głównie przeglądem literatury, przykładami, własnymi obserwacjami, porównaniami. Opracowanie ma charakter poszukujący, starano się nie powielać już istniejących ujęć i tematów obecnych w literaturze krajowej odnoszącej się do marketingu miejsc i marketingu terytorialnego. 


                                                                                                                   Ze wstępu

 




Rozdział 1

Marketing miejsc – perspektywa geograficzna

 

Rozdział 2

Obszar badawczy marketingu i brandingu miejsc − przegląd dorobku 

literaturowego

2.1. Zastosowana metoda przeglądu literatury

2.2. Wykorzystane bazy rekordów bibliograficznych

2.3. Metaanaliza przeglądu literatury (wybrane artykuły) – etap pierwszy

2.3.1. Renaud Vuignier, Place branding & place marketing 1976–2016:

A multidisciplinary literature review

2.3.2. David Gertner, Unfolding and configuring two decades of research

and publications on place marketing and place branding

2.3.3. Navin Kumar, Rajeev Kumar Panda, Place branding and place marketing.

A contemporary analysis of the literature and usage of terminology

2.4. Przegląd zakresu literatury – etap drugi

2.4.1. Publikacje dotyczące tematyki marketingu i brandingu miejsc w światowych

repozytoriach bibliograficznych

2.4.2. Przegląd publikacji polskich autorów

 

Rozdział 3

Marketingowa koncepcja miejsca

3.1. Produkt w marketingu miejsc

3.2. Marketingowy wizerunek miejsca

3.3. Marketingowa koncepcja lokalizacji miejsc

 

Rozdział 4

Trendy w kreacji przestrzeni i architekturze – implikacje dla marketingu miejsc

4.1. Marketing miejsc – ujęcie przestrzenne

4.1.1. Heteronomia i autonomia przestrzeni (dychotomia pierwsza)

4.1.2. Globalizacja a lokalność (dychotomia druga)

4.1.3. Infrastruktura twarda i miękka. Atrakcyjność miejsc (dychotomia trzecia)

4.2. Obiekt architektoniczny jako narzędzie w marketingu miejsc

4.2.1. Obiekt ikoniczny – jego cechy, znaczenie i pojęcie

4.2.2. Cykl życia obiektu lub miejsca – spojrzenie marketingowe

 

Zakończenie


Spis ilustracji i tabel

Streszczenie/Summary

Ilość stron 196
Rok wydania 2023

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję