Strona głównaEKONOMIANowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Znalezione pod łóżkiem. Joanna Kulmowa
Szybki podgląd
15,00 zł
Transcende te ipsum. O sztuce życia w listach prof. Zygmunta Mysłakowskiego i Joanny Kulmowej
Szybki podgląd
65,00 zł
Refleksje o lekcji wychowania fizycznego. Podręcznik akademicki
Szybki podgląd
45,00 zł
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Szybki podgląd
50,00 zł
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy
Szybki podgląd
45,00 zł
Wyzwania rynku pocztowego w kontekście infrastruktury krytycznej oraz cyfryzacji gospodarki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

45,00 zł
EAN: 9788379723737
ISBN/ISSN: 978-83-7972-373-7
Produkt dostępny (44 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przed­stawiono zagadnienie banku komercyjnego jako jednego z elementów rynku finan­sowo-bankowego w Polsce. Zaprezentowano prawne aspekty funkcjonowania ban­ków komercyjnych w Polsce na podstawie systemu prawa bankowego. Przedstawio­no także otoczenie banków komercyjnych w Polsce z podziałem na mikrootocze­nie oraz makrootoczenie. 

W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z ja­kimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przed­stawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybra­nych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce. 

Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób prze­prowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań an­kietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów. 

W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawia­jąc syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetycz­ną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.

 

                                                                                                                Ze wstępu





1. Banki komercyjne na rynku finansowym w Polsce

1.1. Banki komercyjne jako element systemu bankowego w Polsce

1.2. Prawne aspekty funkcjonowania banku komercyjnego na rynku finansowym w Polsce

1.3. Otoczenie banku komercyjnego


2. Wejście banku komercyjnego na rynek finansowy w Polsce

2.1. Czynniki sukcesu i bariery wejścia

2.2. Studium przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych w Polsce

2.3. Zastosowanie wybranych modeli biznesowych banków komercyjnych w procesie

wejścia na polski rynek finansowy


3. Koncepcja wejścia banku komercyjnego na rynek finansowy w Polsce

3.1. Metodyka badań

3.2. Warunki podjęcia współpracy z bankami wchodzącymi na rynek finansowy w Polsce

w opinii potencjalnych klientów – wyniki badań ankietowych

3.3. Porównanie wyników badań własnych ze Światowym Badaniem Klientów Detalicznych

2014


4. Koncepcja metodyki ewaluacji kosztów i korzyści wejścia nowych banków na

rynek

4.1. Analiza wejścia nowych banków na rynek – wnioski z badań

4.2. Koncepcja metodyki oceny kosztów i korzyści wejścia przedsiębiorstwa bankowego na

rynek finansowy

 

 

Zakończenie 

Bibliografia 

Spis tabel i rysunków 

Załącznik 1. Formularz badania ankietowego

Ilość stron 126
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Nieodpłatna praca w gospodarstwie domowym. Studium empiryczne
Szybki podgląd
50,00 zł 40,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Współczesna wojna na fotografiach Rity Leistner
Szybki podgląd
45,00 zł 35,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Notes do Księgi Lamentacji
Szybki podgląd
35,00 zł 29,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję