Strona głównaEKONOMIANowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Kariery senatorskie rzymskich trybunów wojskowych w epoce Sewerów
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa
Szybki podgląd
59,00 zł
Grywalizacja w nauce programowania – platforma FGPE
Szybki podgląd
45,00 zł
Analiza finansowa i rynek kapitałowy
Szybki podgląd
75,00 zł
Trust in leadership in the international context of enterprise organizational culture
Szybki podgląd
60,00 zł
Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty realizacji zadań publicz. przez samorząd terytorialny...
Szybki podgląd
48,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Znalezione pod łóżkiem. Joanna Kulmowa
Szybki podgląd
15,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

45,00 zł
EAN: 9788379723737
ISBN/ISSN: 978-83-7972-373-7
Produkt dostępny (44 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przed­stawiono zagadnienie banku komercyjnego jako jednego z elementów rynku finan­sowo-bankowego w Polsce. Zaprezentowano prawne aspekty funkcjonowania ban­ków komercyjnych w Polsce na podstawie systemu prawa bankowego. Przedstawio­no także otoczenie banków komercyjnych w Polsce z podziałem na mikrootocze­nie oraz makrootoczenie. 

W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z ja­kimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przed­stawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybra­nych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce. 

Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób prze­prowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań an­kietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów. 

W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawia­jąc syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetycz­ną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.

 

                                                                                                                Ze wstępu





1. Banki komercyjne na rynku finansowym w Polsce

1.1. Banki komercyjne jako element systemu bankowego w Polsce

1.2. Prawne aspekty funkcjonowania banku komercyjnego na rynku finansowym w Polsce

1.3. Otoczenie banku komercyjnego


2. Wejście banku komercyjnego na rynek finansowy w Polsce

2.1. Czynniki sukcesu i bariery wejścia

2.2. Studium przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych w Polsce

2.3. Zastosowanie wybranych modeli biznesowych banków komercyjnych w procesie

wejścia na polski rynek finansowy


3. Koncepcja wejścia banku komercyjnego na rynek finansowy w Polsce

3.1. Metodyka badań

3.2. Warunki podjęcia współpracy z bankami wchodzącymi na rynek finansowy w Polsce

w opinii potencjalnych klientów – wyniki badań ankietowych

3.3. Porównanie wyników badań własnych ze Światowym Badaniem Klientów Detalicznych

2014


4. Koncepcja metodyki ewaluacji kosztów i korzyści wejścia nowych banków na

rynek

4.1. Analiza wejścia nowych banków na rynek – wnioski z badań

4.2. Koncepcja metodyki oceny kosztów i korzyści wejścia przedsiębiorstwa bankowego na

rynek finansowy

 

 

Zakończenie 

Bibliografia 

Spis tabel i rysunków 

Załącznik 1. Formularz badania ankietowego

Ilość stron 126
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję