Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

45,00 zł

EAN: 9788379723737
ISBN/ISSN: 978-83-7972-373-7
Produkt dostępny (64 egz.)
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Niniejsza praca składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym przed­stawiono zagadnienie banku komercyjnego jako jednego z elementów rynku finan­sowo-bankowego w Polsce. Zaprezentowano prawne aspekty funkcjonowania ban­ków komercyjnych w Polsce na podstawie systemu prawa bankowego. Przedstawio­no także otoczenie banków komercyjnych w Polsce z podziałem na mikrootocze­nie oraz makrootoczenie. 

W rozdziale drugim zaprezentowano czynniki sukcesu oraz bariery wejścia, z ja­kimi mogą mieć do czynienia banki wchodzące na rynek finansowy. Ponadto przed­stawiono studia przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych oraz wybra­nych modeli biznesowych w procesie wejścia banków na rynek w Polsce. 

Rozdział trzeci rozpoczyna się opisem koncepcji i metodyki badań, w ramach której omówiono procedurę doboru próby do badań ankietowych oraz sposób prze­prowadzenia badań. Ponadto w rozdziale zawarto próbę opisu wyników badań an­kietowych i rynkowych. Następnie dokonano porównania wyników badań własnych z wynikami badań innych autorów. 

W rozdziale czwartym omówiono weryfikację hipotez badawczych, przedstawia­jąc syntezę zebranego materiału badawczego. Następnie zaprezentowano syntetycz­ną analizę kosztów i korzyści wynikających z wejścia nowego banku na rynek.

 

                                                                                                                Ze wstępu





1. Banki komercyjne na rynku finansowym w Polsce

1.1. Banki komercyjne jako element systemu bankowego w Polsce

1.2. Prawne aspekty funkcjonowania banku komercyjnego na rynku finansowym w Polsce

1.3. Otoczenie banku komercyjnego


2. Wejście banku komercyjnego na rynek finansowy w Polsce

2.1. Czynniki sukcesu i bariery wejścia

2.2. Studium przypadków wejścia wybranych banków komercyjnych w Polsce

2.3. Zastosowanie wybranych modeli biznesowych banków komercyjnych w procesie

wejścia na polski rynek finansowy


3. Koncepcja wejścia banku komercyjnego na rynek finansowy w Polsce

3.1. Metodyka badań

3.2. Warunki podjęcia współpracy z bankami wchodzącymi na rynek finansowy w Polsce

w opinii potencjalnych klientów – wyniki badań ankietowych

3.3. Porównanie wyników badań własnych ze Światowym Badaniem Klientów Detalicznych

2014


4. Koncepcja metodyki ewaluacji kosztów i korzyści wejścia nowych banków na

rynek

4.1. Analiza wejścia nowych banków na rynek – wnioski z badań

4.2. Koncepcja metodyki oceny kosztów i korzyści wejścia przedsiębiorstwa bankowego na

rynek finansowy

 

 

Zakończenie 

Bibliografia 

Spis tabel i rysunków 

Załącznik 1. Formularz badania ankietowego

Ilość stron 126
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.