|
Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca
Pierwsza w Polsce książka, która: · daje piarowcom narzędzia z obszaru psychologii społecznej · zdradza tajniki, jak kształtować informację · pokazuje, jak wywierać zamierzony wpływ na innych Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologii społecznej. W prezentowanej książce - pierwszej tego typu pozycji w Polsce - autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne do realizacji podjętych przez niego celów. Prezentuje ustalenia psychologii społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz public relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.
Ilość stron
116
Rok wydania
2009
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|