Strona głównaHUMANISTYKAPsychologiaPsychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca

3,00 zł

Autor/Redaktor: Waldemar Domachowski
ISBN/ISSN: 978-83-7241-745-9
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Pierwsza w Polsce książka, która:
· daje piarowcom narzędzia z obszaru psychologii społecznej
· zdradza tajniki, jak kształtować informację
· pokazuje, jak wywierać zamierzony wpływ na innych

Wywieranie wpływu zarówno zamierzonego, jak i niezamierzonego oraz funkcjonowanie informacji to istotne obszary zainteresowań psychologii społecznej. W prezentowanej książce - pierwszej tego typu pozycji w Polsce - autor przedstawia kompetencje piarowca niezbędne do realizacji podjętych przez niego celów. Prezentuje ustalenia psychologii społecznej w tych głównie obszarach, które można wykorzystać na rzecz public relations z nadzieją, że będzie to sprzyjało bliższej i zdecydowanie bardziej uświadamianej współpracy obu dziedzin. Zmierza do uświadomienia roli informacji w procesie wywierania wpływu i sposobów jej kształtowania tak, by sprzyjały realizacji celów piarowca.

Ilość stron 116
Rok wydania 2009

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Klienci polecają również:
VIR BONUS DICENDI PERITUS. Praca dedykowana Profesorowi Henrykowi Komarnickiemu
Szybki podgląd

VIR BONUS DICENDI PERITUS. Praca dedykowana Profesorowi Henrykowi Komarnickiemu

1,00 zł

Studia Musicologica Stetinensis 1. Studia Organologica
Szybki podgląd

Studia Musicologica Stetinensis 1. Studia Organologica

2,00 zł

Wybrane metody diagnostyki hematologicznej
Szybki podgląd

Wybrane metody diagnostyki hematologicznej

1,00 zł

Współczesne zróżnicowanie i przekształcenia nadmorskich borów bażynowych
Szybki podgląd

Współczesne zróżnicowanie i przekształcenia nadmorskich borów bażynowych

2,00 zł

Skrypt do ćwiczeń z fizjologii zwierząt dla studentów biologii WNP US
Szybki podgląd

Skrypt do ćwiczeń z fizjologii zwierząt dla studentów biologii WNP US

3,00 zł

Monumenta manent.
Szybki podgląd

Monumenta manent.

5,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ekwiwalenty w słownikach zniemczających i spolszczających na podstawie prac E. Engela i ...
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Dziennik Juliusza Zdanowskiego, Tom I, 22 VI 1915-29 IV 1917
Szybki podgląd
59,00 zł 50,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Psychologia społeczna zarządzania informacją przez piarowca

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję