Nagrody i wyróżnienia
   

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane
Nowość

Wirtualizacja organizacji

80,00 zł

Autor/Redaktor: Karol Kuczera
EAN: 9788379722211
ISBN/ISSN: 978-83-7972-221-1
Produkt dostępny (15 egz.)
Waga:1.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2019



Uważna analiza rozprawy wyraźnie wskazuje, że jest ona poprawna metodycznie i merytorycznie. Język i styl pisarski wskazują na znajomość stanu wiedzy w podejmo­wanych zagadnieniach. Rozdziały posiadają duży, acz niewymuszony ładunek teore­tyczny i koncepcyjny, w większości opatrzone są autorskimi rozważaniami, ciekawy­mi zestawieniami, operacjonalizacjami i ilustracjami empirycznymi. Ogólnie poziom monografii oceniam jako wysoki, zarówno w części teoretycznej dotyczącej organiza­cji wirtualnych i koncepcji metametody, jak i w badaniach empirycznych. (…) Badania są interesujące poznawczo, przedstawiają ciekawy obraz świadomości o organizacjach wirtualnych. W szczególności badane są: a) wiedza dotycząca wirtualnych organizacji, cechy wirtualnej organizacji, b) specjalistyczne kompetencje, c) preferencje rozwoju, d) model biznesu, d) konkurencyjność.

 


                                                                                                           Fragment recenzji
                                                                               prof. zw. dr. hab. Wojciecha Dyducha
                                                                           Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach    





Problem i cel badawczy  | Źródła i metody badawcze  | Struktura pracy



Rozdział 1. Organizacje wirtualne – istota, koncepcje, charakterystyki

1.1. Technologia komunikacyjna i informacyjna a zmiany w zarządzaniu

1.2. Ewolucja form organizacyjnych przedsiębiorstw

1.3. Teoretyczne podstawy organizacji wirtualnych

1.3.1. Pojęcie wirtualności

1.3.2. Podejście do definiowania organizacji wirtualnych

1.3.3. Charakterystyka organizacji wirtualnych

1.3.4. Modele organizacji wirtualnych

1.3.5. Typologia organizacji wirtualnych

1.3.6. Broker sieci jako element zarządzania organizacją wirtualną

1.4. Wirtualizacja biznesu



Rozdział 2. Wybory strategiczne organizacji wirtualnych i ich związek

z konkurencyjnością

2.1. Współpraca i uczestnictwo w sieci jako wymiar wirtualizacji

2.2. Identyfikacja unikatowego modelu biznesu

2.3. Koncepcja przewagi konkurencyjnej

2.4. Zaufanie precyzujące zasady współpracy

2.5. Sterowanie i heterarchia



Rozdział 3. Metodyka badań organizacji wirtualnych

3.1. Uzasadnienie podjęcia tematu

3.2. Operacjonalizacja wymiarów organizacji wirtualnej oraz konkurencyjności

3.3. Metametoda badania decyzji strategicznych w kontekście wirtualizacji

3.4. Integracja metod wielokryterialnego wspomagania decyzji

 

Rozdział 4. Empiryczna egzemplifikacja analizy decyzji strategicznych organizacji

wirtualnych

4.1. Charakterystyka badań

4.2 Obraz organizacji wirtualnych – analiza danych

4.2.1. Organizacja wirtualna (1. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.2. Kompetencje specjalistyczne decydentów (2. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.3. Preferencje decydentów (3. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.4. Model biznesu (4. część kwestionariusza ankietowego)

4.2.5. Preferencje a rzeczywistość

4.2.6. Konkurencyjność (5. część kwestionariusza ankietowego)

4.3. Decyzje organizacji wirtualnych w kontekście wykorzystania metod wielokryterialnych

4.3.1. Klasyfikacja zaawansowania wdrażania wirtualności

4.3.2. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności

4.3.3. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności bez wymiaru

technologicznego

4.3.4. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą jakości wyrobów lub usług

4.3.5. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą rentowności

4.3.6. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą wizerunku

4.3.7. Reguły decyzyjne z konkluzją dotyczącą konkurencyjności w klasach według

ELECTRE TRI

4.3.8. Reguły decyzyjne wpływu warunków elementarnych na przynależność do klasy

według ELECTRE TRI

4.3.9. Reguły decyzyjne dla wymiarów modelu biznesu z konkluzją dotyczącą

konkurencyjności

4.4. Zastosowanie wyników badań w praktyce wybranego przedsiębiorstwa


Zakończenie


Aneks. Wielokryterialne metody wspomagania decyzji


1. Metoda AHP

1.1. Założenia do metody (funkcja użyteczności)

1.2. Procedura postępowania


2. Metoda ELECTRE TRI

2.1. Założenia do metody (relacja przewyższenia)

2.2. Procedura postępowania 


3. Teoria zbiorów przybliżonych

3.1. Założenia teorii zbiorów przybliżonych

3.2. System informacyjny i tablica danych

3.3. Relacja nierozróżnialności

3.4. Aproksymacja zbiorów

3.5. Aproksymacja rodziny zbiorów

3.6. Zależność danych

3.7. Redukcja danych

3.8. Reguły decyzyjne



Bibliografia

Spis rysunków, tabel i wykresów

Summary

                                                                                                                                                                                                                                                                

Ilość stron 570
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Wirtualizacja organizacji

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.