Strona głównaEKONOMIAWpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Niepubliczne szkoły podstawowe w Szczecinie w latach 1989–2014
Szybki podgląd
50,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

58,00 zł
Autor/Redaktor: Grażyna Rosa
EAN: 9788379726066
ISBN/ISSN: 978-83-7972-606-6
Produkt dostępny (23 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2023

Początek XXI wieku to okres wielu zmian i powstawania nowych zjawisk w gospodarce europejskiej i światowej, a w konsekwencji – zmian w sposobie postrzegania rynku. Wywierają one istotny wpływ na sposób, zakres i formę prowadzonych strategii i działań marketingowych ukierunkowanych na kształtowanie potrzeb i preferencji nabywców dóbr i usług. Znaczenie transportu w gospodarce stale roś[1]nie w związku z takimi zjawiskami, jak: globalizacja, specjalizacja i podział pracy, masowa konsumpcja, ekonomia skali produkcji, optymalizacja kosztów, rosnąca konkurencja, skracanie cyklu życia produktów, cyfryzacja społeczeństwa, zmiany formy sprzedaży oraz obsługi klienta. Szczególnym okresem zmian wielu tendencji rynkowych są lata 2019–2022, w których świat walczył z pandemią COVID-19. 

Publikacja przeznaczona jest dla wielu środowisk, przede wszystkim dla przedstawicieli sfery nauki, zainteresowanych problematyką zachowań nabywczych podróżnych w transporcie (w tym głównie kolejowym) oraz ewolucji przewozów pasażerskich na tle zmian w otoczeniu i zachowań konsumentów, menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami kolejowymi, organizacjami współpracującymi z przewoźnikami kolejowymi, jak również studentów, dla których istotna jest omawiana problematyka.
 

                                                                                                                  Ze wstępu





Rozdział 1

Preferencje nabywców

1.1. Zachowania nabywców

1.2. Preferencje jako element zachowań nabywców

1.3. Zachowania nabywców na rynku usług transportowych

1.4. Preferencje nabywców w kolejowym transporcie pasażerskim

 

Rozdział 2

Pandemia COVID-19

2.1. Geneza i rozwój pandemii COVID-19

2.2. Sposoby przeciwdziałania pandemii COVID-19 w Polsce

 

Rozdział 3

Kolejowe przewozy pasażerskie

3.1. Rynek kolejowych przewozów pasażerskich

3.2. Konkurencja na rynku przewozów pasażerskich

 

Rozdział 4

Wpływ pandemii COVID-19 na działalność przewoźników i organizatorów kolejowych

przewozów pasażerskich

4.1. Zmiany na europejskim rynku kolejowym w czasie pandemii COVID-19

4.2. Zmiany na polskim rynku kolejowym w czasie pandemii COVID-19

4.3. Instrumenty wsparcia przewozów kolejowych w Europie (w tym w Polsce) w pandemii

COVID-19

4.4. Elementy bezpieczeństwa w przewozach kolejowych w Europie (w tym w Polsce)

w pandemii COVID-19

 

Rozdział 5

Wpływ pandemii COVID-19 na decyzje podróżnych w kontekście wyników badań

własnych

5.1. Metodyka badania i statystyki opisowe

5.2. Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych

5.3. Wpływ pandemii COVID-19 na zachowania nabywcze podróżnych

 

Rozdział 6

Analizy porównawcze wpływu pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w kontekście

kryteriów społeczno-demograficznych

6.1. Transport miejski

6.2. Transport regionalny

6.3. Transport ponadregionalny

6.4. Transport indywidualny

 

Rozdział 7

Możliwości oddziaływania na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym po ustaniu

pandemii COVID-19

7.1. Zmiany potrzeb i preferencji podróżnych na rynku przewozów pasażerskich

w kontekście pandemii COVID-19 – wyniki badań

7.2. Oddziaływanie na preferencje podróżnych

 

Załącznik

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Summary

Ilość stron 174
Rok wydania 2023

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję