Strona głównaEKONOMIAInnowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu...
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji. Modele, strategie, finansowanie
Szybki podgląd
45,00 zł
Matematyka dla pedagogów. Wokół liczb
Szybki podgląd
55,00 zł
Blockchain w szkolnictwie wyższym – podstawy teoretyczne, doświadczenia i wyzwania
Szybki podgląd
38,00 zł
Zarządzanie statkiem i załogą na towarowych statkach handlowych PŻM we wspomnieniach E. Borawskiego
Szybki podgląd
65,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy
Szybki podgląd
45,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Finanse Publiczne w obliczu pandemii COVID -19 i wojny w Ukrainie. Perspektywa lokalna
Szybki podgląd
55,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu...

48,00 zł
EAN: 9788379722082
ISBN/ISSN: 978-83-7972-208-2
Produkt dostępny (3 )
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2018

Publikacja dostępna w 

Niniejsza monografia opisuje zagadnienia dotyczące zarówno innowacyjnych, jak i pozainnowacyjnych uwarunkowań przedsiębiorczości regionalnej. Temat ten został zbadany również przez pryzmat regionu Pomorza Zachodniego, co ma na celu ukazanie praktycznych aspektów powyższych zagadnień. Autorki kierują niniejszą monografię do przedstawicieli nauki oraz instytucji otoczenia biznesu i przedsiębiorców. Grono adresatów jest szerokie, ponieważ badania, w tym prze­prowadzone przez autorki, wskazały, że w budowie potencjału innowacyjnego oraz pozainnowacyjnego regionu niezwykle istotny jest ekosystem sprzyjający innowa­cyjności, złożony z wielu interesariuszy przedsiębiorczości. Tym samym autorki wyrażają nadzieję, że niniejsza monografia zainteresuje interesariuszy ekosystemu przedsiębiorczości oraz przyczyni się do pogłębienia wiedzy w tym temacie.

 

                                                                                                                   Ze wstępu




Rozdział 1. Uwarunkowania rozwoju w regionie ekonomicznym

1.1. Czynniki rozwoju kreatywności regionów

1.2. Koncepcje miasta kreatywnego

1.3. Klasa kreatywna

1.4. Od regionu tradycyjnego do kreatywnego

 

Rozdział 2. Innowacje i ich znaczenie w podmiotach oraz ich źródła i dyfuzja

2.1. Ekonomiczny wymiar współczesnych innowacji

2.1.1. Istota innowacji

2.1.2. Pojęcie i klasyfikacja innowacji

 

Rozdział 3. Przedsiębiorstwa sektora MSP, ich specyfika i uwarunkowania

innowacyjne

3.1. Charakterystyka przedsiębiorstw należących do sektora MSP

3.1.1. Pojęcie oraz klasyfikacja przedsiębiorstw należących do sektora MSP

3.1.2. Specyfika przedsiębiorczości mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw

3.1.3. Czynniki rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw

3.2. Innowacje w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach

3.2.1. Uwarunkowania tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach sektora MSP

3.2.2. Charakterystyka poziomu wdrażania innowacji w sektorze MSP



Rozdział 4. Innowacje marketingowe i ich rola oraz zastosowanie w podmiotach

należących do sektora MSP

4.1. Zakres innowacji marketingowych

4.1.1. Definicja innowacji marketingowych

4.1.2. Transfer innowacji marketingowych

4.2. Zastosowanie innowacji marketingowych w sektorze MSP

4.2.1. Potencjał zastosowania innowacji marketingowych w mikro-, małych i średnich

          przedsiębiorstwach

4.2.2. Aplikacja innowacji marketingowych przez mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa

4.3. Budowa konkurencyjności mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez

       zastosowanie innowacji marketingowych

4.3.1. Konkurencyjność przedsiębiorstw MSP na rynku

4.3.2. Determinanty kształtujące konkurencyjność mikro-, małych i średnich

          przedsiębiorstw

4.3.3. Konkurencyjne strategie innowacji w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach



Rozdział 5. Charakterystyka uwarunkowań makroekonomicznych Pomorza

Zachodniego

5.1. Uwarunkowania położenia geograficznego i gospodarki Pomorza Zachodniego

5.2. Profil ekonomiczno-społeczny regionu Pomorza Zachodniego

5.2.1. Analiza zaludnienia regionu

5.2.2. Uwarunkowania makroekonomiczne

5.2.3. Potencjał edukacyjny i kulturowy w regionie

5.2.4. Infrastruktura w regionie



Rozdział 6. Analiza uwarunkowań przedsiębiorczych w regionie Pomorza

Zachodniego

6.1. Wsparcie kompetencji przedsiębiorczych oraz orientacji biznesowej młodych

       przedsiębiorców

6.2. Wsparcie start-upów i akceleracja

6.3. Przedsiębiorczość młodych na obszarach peryferyjnych

6.4. Wdrażanie RIS3 w kontekście potrzeb młodych przedsiębiorców



Rozdział 7. Ramy polityczne wspierające młodych przedsiębiorców i start-upy

7.1. Polityka regionalna oraz strategie wspierające przedsiębiorczość

7.2. Fundusze strukturalne dla przedsiębiorczości w regionie  

7.3. Inteligentne specjalizacje regionu Pomorza Zachodniego



Rozdział 8. Charakterystyka ekosystemu przedsiębiorczości w regionie Pomorza

Zachodniego

8.1. Interesariusze i inicjatywy w regionie

8.2. Składowe ekosystemu przedsiębiorczości

8.2.1. Charakterystyka wyników na podstawie analizy SWOT oraz wskaźnika REDI



Zakończenie

Bibliografia

Ilość stron 198
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu...

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję