Strona głównaEKONOMIAInnowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu...
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty realizacji zadań publicz. przez samorząd terytorialny...
Szybki podgląd
48,00 zł
Analiza finansowa i rynek kapitałowy
Szybki podgląd
75,00 zł
Znalezione pod łóżkiem. Joanna Kulmowa
Szybki podgląd
15,00 zł
Transcende te ipsum. O sztuce życia w listach prof. Zygmunta Mysłakowskiego i Joanny Kulmowej
Szybki podgląd
65,00 zł
Refleksje o lekcji wychowania fizycznego. Podręcznik akademicki
Szybki podgląd
45,00 zł
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu...

48,00 zł
EAN: 9788379722082
ISBN/ISSN: 978-83-7972-208-2
Produkt dostępny (3 )
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2018

Publikacja dostępna w 

Niniejsza monografia opisuje zagadnienia dotyczące zarówno innowacyjnych, jak i pozainnowacyjnych uwarunkowań przedsiębiorczości regionalnej. Temat ten został zbadany również przez pryzmat regionu Pomorza Zachodniego, co ma na celu ukazanie praktycznych aspektów powyższych zagadnień. Autorki kierują niniejszą monografię do przedstawicieli nauki oraz instytucji otoczenia biznesu i przedsiębiorców. Grono adresatów jest szerokie, ponieważ badania, w tym prze­prowadzone przez autorki, wskazały, że w budowie potencjału innowacyjnego oraz pozainnowacyjnego regionu niezwykle istotny jest ekosystem sprzyjający innowa­cyjności, złożony z wielu interesariuszy przedsiębiorczości. Tym samym autorki wyrażają nadzieję, że niniejsza monografia zainteresuje interesariuszy ekosystemu przedsiębiorczości oraz przyczyni się do pogłębienia wiedzy w tym temacie.

 

                                                                                                                   Ze wstępu




Rozdział 1. Uwarunkowania rozwoju w regionie ekonomicznym

1.1. Czynniki rozwoju kreatywności regionów

1.2. Koncepcje miasta kreatywnego

1.3. Klasa kreatywna

1.4. Od regionu tradycyjnego do kreatywnego

 

Rozdział 2. Innowacje i ich znaczenie w podmiotach oraz ich źródła i dyfuzja

2.1. Ekonomiczny wymiar współczesnych innowacji

2.1.1. Istota innowacji

2.1.2. Pojęcie i klasyfikacja innowacji

 

Rozdział 3. Przedsiębiorstwa sektora MSP, ich specyfika i uwarunkowania

innowacyjne

3.1. Charakterystyka przedsiębiorstw należących do sektora MSP

3.1.1. Pojęcie oraz klasyfikacja przedsiębiorstw należących do sektora MSP

3.1.2. Specyfika przedsiębiorczości mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw

3.1.3. Czynniki rozwoju mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw

3.2. Innowacje w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach

3.2.1. Uwarunkowania tworzenia innowacji w przedsiębiorstwach sektora MSP

3.2.2. Charakterystyka poziomu wdrażania innowacji w sektorze MSP



Rozdział 4. Innowacje marketingowe i ich rola oraz zastosowanie w podmiotach

należących do sektora MSP

4.1. Zakres innowacji marketingowych

4.1.1. Definicja innowacji marketingowych

4.1.2. Transfer innowacji marketingowych

4.2. Zastosowanie innowacji marketingowych w sektorze MSP

4.2.1. Potencjał zastosowania innowacji marketingowych w mikro-, małych i średnich

          przedsiębiorstwach

4.2.2. Aplikacja innowacji marketingowych przez mikro-, małe i średnie przedsiębiorstwa

4.3. Budowa konkurencyjności mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez

       zastosowanie innowacji marketingowych

4.3.1. Konkurencyjność przedsiębiorstw MSP na rynku

4.3.2. Determinanty kształtujące konkurencyjność mikro-, małych i średnich

          przedsiębiorstw

4.3.3. Konkurencyjne strategie innowacji w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach



Rozdział 5. Charakterystyka uwarunkowań makroekonomicznych Pomorza

Zachodniego

5.1. Uwarunkowania położenia geograficznego i gospodarki Pomorza Zachodniego

5.2. Profil ekonomiczno-społeczny regionu Pomorza Zachodniego

5.2.1. Analiza zaludnienia regionu

5.2.2. Uwarunkowania makroekonomiczne

5.2.3. Potencjał edukacyjny i kulturowy w regionie

5.2.4. Infrastruktura w regionie



Rozdział 6. Analiza uwarunkowań przedsiębiorczych w regionie Pomorza

Zachodniego

6.1. Wsparcie kompetencji przedsiębiorczych oraz orientacji biznesowej młodych

       przedsiębiorców

6.2. Wsparcie start-upów i akceleracja

6.3. Przedsiębiorczość młodych na obszarach peryferyjnych

6.4. Wdrażanie RIS3 w kontekście potrzeb młodych przedsiębiorców



Rozdział 7. Ramy polityczne wspierające młodych przedsiębiorców i start-upy

7.1. Polityka regionalna oraz strategie wspierające przedsiębiorczość

7.2. Fundusze strukturalne dla przedsiębiorczości w regionie  

7.3. Inteligentne specjalizacje regionu Pomorza Zachodniego



Rozdział 8. Charakterystyka ekosystemu przedsiębiorczości w regionie Pomorza

Zachodniego

8.1. Interesariusze i inicjatywy w regionie

8.2. Składowe ekosystemu przedsiębiorczości

8.2.1. Charakterystyka wyników na podstawie analizy SWOT oraz wskaźnika REDI



Zakończenie

Bibliografia

Ilość stron 198
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Innowacyjne i pozainnowacyjne uwarunkowania przedsiębiorczości regionalnej na przykładzie regionu...

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję