Strona głównaEKONOMIAKoncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Z badań nad tradycją polskiej pedagogiki. Historyczne aspekty dydaktyki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

55,00 zł
EAN: 9788379722457
ISBN/ISSN: 978-83-7972-245-7
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2018


 

Głównym osiągnięciem naukowym niniejszej pracy jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu UDI oraz przeprowadzenie i zweryfikowanie wyników badań odnośnie do stosowania UDI w komórkach badawczo-rozwojowych w warun­kach polskich. Badanie ma charakter pionierski, a wyniki są interesujące nie tyko na gruncie naukowym. Niewątpliwą zaletą publikacji jest także wskazanie konkretnych ograniczeń i zalet wykorzystania tej koncepcji w praktyce gospo­darczej. Dla potencjalnych uczestników systemu innowacyjnego stanowią one nieocenioną wskazówkę. Rozprawa bez wątpienia wnosi nowe, istotne ele­menty do dotychczasowego zasobu wiedzy z zakresu podniesionego tematu.

 

         
                                                                        Z recenzji dr. hab. Marka Szajta prof. PCz






Rozdział 1. Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika jako współczesne podejście do tworzenia innowacji
1.1. Geneza koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika (UDI) w kontekście ewolucji procesu innowacyjnego
1.2. Idea UDI jako nowoczesnej koncepcji kreowania innowacji
1.3. Typologia i rola użytkowników w procesie UDI
1.4. Rola pracowników i strategii przedsiębiorstwa a wykorzystanie koncepcji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
1.5. Techniki i narzędzia kontaktu z użytkownikami wykorzystywane w procesie UDI w działalności przedsiębiorstw
1.6. Wybrane przykłady wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw


Rozdział 2. Uwarunkowania wykorzystania UDI w kształtowaniu aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

2.1. Typologia uwarunkowań implementacji UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.2. Interakcje z użytkownikami a implementacja UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
2.3. Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa jako wewnętrzne uwarunkowanie wykorzystania UDI w działalności B+R
2.4. Budowanie świadomości marki a implementacja UDI w procesach B+R przedsiębiorstw 
2.5. Uwarunkowania sektorowe a wykorzystanie UDI w procesach B+R przedsiębiorstw
2.6. Nowoczesne kanały komunikacji z użytkownikami jako determinanta implementacji UDI w procesach B+R


Rozdział 3. Metodyczne aspekty pomiaru działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika

3.1. Metodyka badania działalności B+R i koncepcji innowacji kreowanej przez użytkownika
3.2. Projektowanie badań empirycznych w obszarze wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
3.3. Studium przypadku i statystyczne metody wykorzystywane do badania
3.4. Charakterystyka przedsiębiorstw podlegających badaniu wraz z prowadzoną przez nie działalnością B+R


Rozdział 4. Implementacja UDI w działalność B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce w latach 2015–2017 w świetle badań empirycznych

4.1. Współpraca z użytkownikami w procesach B+R w badanych przedsiębiorstwach
4.2. Cele wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.3. Efekty zastosowania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.4. Bariery wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw
4.5. Implementacja UDI w działalności badawczo-rozwojowej w przedsiębiorstwach w Polsce – studium przypadków


Rozdział 5. Determinanty wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce w latach 2015–2017 w świetle badań empirycznych

5.1. Budowanie więzi z użytkownikami
5.2. Orientacja marketingowa
5.3. Budowanie świadomości marki
5.4. Uwarunkowania sektorowe
5.5. Wykorzystywane kanały, narzędzia i techniki komunikacji z użytkownikiem

Rozdział 6. Ocena, model i postulowane kierunki zmian w kształtowaniu aktywności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw w Polsce na podstawie koncepcji UDI
6.1. Ocena uwarunkowań związanych z implementacją UDI w działalności B+R przedsiębiorstw
6.2. Model wykorzystania UDI w działalności B+R badanych przedsiębiorstw w Polsce
6.3. Postulowane kierunki zmian w przedsiębiorstwach i polityce państwa w celu zwiększenia zakresu wykorzystania UDI w działalności B+R przedsiębiorstw w Polsce


Zakończenie


Bibliografia/Netografia


Załącznik 1


Załącznik 2


Załącznik 3


Załącznik 4


Spis tabel


Spis rysunków


Summary

Ilość stron 291
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Koncepcja innowacji kreowanej przez użytkownika w działalności badawczo-rozwojowej przedsiębiorstw

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję