Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Kształtowanie standardów wyceny przedsiębiorstw

62,00 zł

Autor/Redaktor: . Michał Grudziński
Wydanie: 2712-2470
EAN: 9788379720408
ISBN/ISSN: 978-83-7972-040-8
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:
Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2015



Standardy wyceny przedsiębiorstw stanowią zbiór procedur, które powinny

być przestrzegane w procesie wyceny przedsiębiorstw. Ich zadaniem jest między

innymi ograniczenie dowolności w zakresie przyjmowanych założeń, uporządkowanie

metodyki wyceny oraz unifikacja stosowanej terminologii. Wprowadzane

na świecie standardy wyceny przedsiębiorstw różnią się zarówno pod względem

stopnia szczegółowości, jak i sformalizowania. W niektórych przypadkach

przybierają postać norm prawnych, w innych – standardów zawodowych.

W niniejszej pracy skupiono się przede wszystkim na tych drugich. Ich historia

została zapoczątkowana w Stanach Zjednoczonych w drugiej połowie ubiegłego

wieku. Inicjatorami powstania tego typu standardów były organizacje zrzeszające

rzeczoznawców majątkowych. Z upływem czasu konieczność stworzenia

podobnych przepisów została dostrzeżona również w innych krajach. Obecnie

standardy zawodowe dotyczące wyceny przedsiębiorstw opracowują i stosują

organizacje działające między innymi w Australii, Hongkongu (Chiny), Kanadzie,

Niemczech, Nowej Zelandii i Wielkiej Brytanii.

 

                                                                                                 ze Wstępu



Rozdział 1

Teoretyczne podstawy standardów w wycenie przedsiębiorstw

1.1. I stota wyceny przedsiębiorstw

1.2. Standardy wartości stosowane w wycenie przedsiębiorstw

1.3. Pojęcie i klasyfikacja standardów wyceny przedsiębiorstw

 

 

Rozdział 2

Standardy wyceny przedsiębiorstw na świecie

2.1. Standardy wyceny przedsiębiorstw w krajach Ameryki Północnej

2.2. Standardy wyceny przedsiębiorstw w krajach Europy, Azji i Oceanii

2.3. Standardy międzynarodowe odnoszące się do wyceny przedsiębiorstw

 

 

Rozdział 3

Formalnoprawne regulacje dotyczące wyceny przedsiębiorstw w Polsce

3.1. Historyczne uwarunkowania rozwoju rynku wyceny przedsiębiorstw

       w Polsce

3.2. N ormy prawne dotyczące wyceny przedsiębiorstw w Polsce

3.3. Standardy zawodowe dotyczące wyceny przedsiębiorstw w Polsce

 

 

Rozdział 4

Ocena polskich standardów wyceny przedsiębiorstw na tle wybranych

standardów stosowanych na świecie

4.1. Przegląd badań poświęconych standardom wyceny przedsiębiorstw

4.2. Metodyka badania standardów wyceny przedsiębiorstw

4.3. W yniki analizy porównawczej wybranych standardów

       wyceny przedsiębiorstw

 

 

Rozdział 5

Ocena stopnia zastosowania standardów wyceny przedsiębiorstw w Polsce

5.1. Przegląd badań empirycznych dotyczących praktyki wyceny

       przedsiębiorstw w Polsce i zastosowania standardów wyceny na świecie

5.2. Metodyka badania stopnia zastosowania standardów

       wyceny przedsiębiorstw w Polsce

5.3. W yniki badania ankietowego dotyczącego zastosowania standardów

       wyceny i standardów wartości w Polsce

 

 

Rozdział 6

Kierunki doskonalenia standardów wyceny przedsiębiorstw w Polsce

6.1. D iagnoza obecnej sytuacji w zakresie kształtowania standardów wyceny

       przedsiębiorstw w Polsce

6.2. R ekomendacje dotyczące zawartości standardów wyceny przedsiębiorstw

6.3. O cena scenariuszy dalszego przebiegu procesu kształtowania się

       standardów wyceny przedsiębiorstw w Polsce

 

 

Wnioski i uwagi końcowe

Załączniki

Bibliografia

Development of business valuation standards (Abstract)

Spis rysunków, tabel i załączników

Ilość stron 275
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Księgarnia MINERWA

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Kształtowanie standardów wyceny przedsiębiorstw

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.