Strona głównaEKONOMIATransgraniczny produkt turystyczny
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Szybki podgląd
50,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Żydoswaros. Oświeceniowy poemat heroikomiczny i polemika wokół niego
Szybki podgląd
75,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Transcende te ipsum. O sztuce życia w listach prof. Zygmunta Mysłakowskiego i Joanny Kulmowej
Szybki podgląd
65,00 zł
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy
Szybki podgląd
45,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Finanse Publiczne w obliczu pandemii COVID -19 i wojny w Ukrainie. Perspektywa lokalna
Szybki podgląd
55,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Transgraniczny produkt turystyczny

58,00 zł
Autor/Redaktor: . Anna Gardzińska
EAN: 9788379720392
ISBN/ISSN: 978-83-7972-039-2
Produkt dostępny (33 )
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2015



Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch

stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego,

realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy

jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych.

Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane przez wiele

zróżnicowanych czynników, takich jak walory przyrodnicze i antropogeniczne, dostępność

komunikacyjna, rodzaj i jakość infrastruktury turystycznej oraz paraturystycznej czy

jakość środowiska przyrodniczego. Proces ten angażuje także wiele podmiotów,

m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego

oraz inne instytucje zainteresowane rozwojem turystyki. Dla obszarów transgranicznych,

w których obrębie powstaną wspólne produkty turystyczne, może oznaczać to szansę na

sprostanie nasilającej się konkurencji pomiędzy miejscowościami i regionami turystycznymi,

przekraczającej granice państwowe.




Rozdział 1

Teoretyczne aspekty transgranicznego produktu turystycznego

1.1. Istota turystyki transgranicznej

1.2. Definicja i rodzaje produktów turystycznych

1.3. Obszar jako produkt turystyczny zdeterminowany przestrzennie

1.4. Specyfika transgranicznego produktu turystycznego

 

Rozdział 2

Współpraca w kształtowaniu transgranicznego produktu turystycznego

2.1. Podmioty kształtujące transgraniczny produkt turystyczny

2.2. Współpraca transgraniczna i jej uwarunkowania

2.2.1. Pojęcie współpracy transgranicznej

2.2.2. Euroregion jako zinstytucjonalizowana forma współpracy

2.3. Wybrane rodzaje współpracy w rozwoju turystyki

       na obszarze transgranicznym

2.3.1. Partnerstwo jednostek samorządu terytorialnego

2.3.2. Transgraniczny klaster turystyczny

2.3.3. Partnerstwo publiczno-prywatne jako czynnik

          aktywizujący rozwój turystyki /

2.4. Płaszczyzny konkurencji w sektorze turystycznym

 

Rozdział 3

Transgraniczny produkt turystyczny na przykładzie województwa

zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

3.1. Struktura transgranicznego produktu turystycznego

3.1.1. Charakter walorów turystycznych

3.1.2. Infrastruktura turystyczna i usługi

3.1.3. Dostępność komunikacyjna

3.2. Struktura podmiotowa transgranicznego produktu turystycznego

3.3. Płaszczyzny rozwoju produktu turystycznego województwa

       zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

3.4. Możliwości finansowania rozwoju transgranicznego

       produktu turystycznego

 

Rozdział 4

Współpraca jako kluczowy czynnik kreowania transgranicznego

produktu turystycznego województwa zachodniopomorskiego

i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

4.1. Ocena współpracy w zakresie kreowania transgranicznego

       produktu turystycznego

4.2. Przykłady dobrych praktyk współpracy transgranicznej

4.3. Analiza SWOT współpracy w zakresie kształtowania

       transgranicznego produktu turystycznego

4.4. Koncepcja doskonalenia współpracy

4.4.1. Płaszczyzny i charakter współpracy w procesie kreowania

          transgranicznego produktu turystycznego

4.4.2. Rekomendowane działania i przewidywane rezultaty

          realizacji koncepcji

 

 

Zakończenie

Załączniki

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Ilość stron 278
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Acquiring financial capital by small business with special emphasis on debt financing ...
Szybki podgląd

Acquiring financial capital by small business with special emphasis on debt financing ...

56,00 zł

Czytanie. Kobieta, biblioteka, lektura
Szybki podgląd

Czytanie. Kobieta, biblioteka, lektura

62,00 zł

Granice Nałkowskiej
Szybki podgląd

Granice Nałkowskiej

35,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Nieodpłatna praca w gospodarstwie domowym. Studium empiryczne
Szybki podgląd
50,00 zł 40,00 zł
Współczesna wojna na fotografiach Rity Leistner
Szybki podgląd
45,00 zł 35,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Notes do Księgi Lamentacji
Szybki podgląd
35,00 zł 29,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Transgraniczny produkt turystyczny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję