Strona głównaEKONOMIATransgraniczny produkt turystyczny
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Matematyka dla pedagogów. Kształty
Szybki podgląd
55,00 zł
Kaukaz w relacji polskiego zesłańca – Antoniego Floriana Zielińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki
Szybki podgląd
48,00 zł
Polityka równościowa w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa
Szybki podgląd
59,00 zł
Kariery senatorskie rzymskich trybunów wojskowych w epoce Sewerów
Szybki podgląd
60,00 zł
Analiza finansowa i rynek kapitałowy
Szybki podgląd
75,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Polityka równościowa w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Transgraniczny produkt turystyczny

58,00 zł
Autor/Redaktor: . Anna Gardzińska
EAN: 9788379720392
ISBN/ISSN: 978-83-7972-039-2
Produkt dostępny (33 )
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2015



Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch

stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego,

realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy

jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych.

Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane przez wiele

zróżnicowanych czynników, takich jak walory przyrodnicze i antropogeniczne, dostępność

komunikacyjna, rodzaj i jakość infrastruktury turystycznej oraz paraturystycznej czy

jakość środowiska przyrodniczego. Proces ten angażuje także wiele podmiotów,

m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego

oraz inne instytucje zainteresowane rozwojem turystyki. Dla obszarów transgranicznych,

w których obrębie powstaną wspólne produkty turystyczne, może oznaczać to szansę na

sprostanie nasilającej się konkurencji pomiędzy miejscowościami i regionami turystycznymi,

przekraczającej granice państwowe.




Rozdział 1

Teoretyczne aspekty transgranicznego produktu turystycznego

1.1. Istota turystyki transgranicznej

1.2. Definicja i rodzaje produktów turystycznych

1.3. Obszar jako produkt turystyczny zdeterminowany przestrzennie

1.4. Specyfika transgranicznego produktu turystycznego

 

Rozdział 2

Współpraca w kształtowaniu transgranicznego produktu turystycznego

2.1. Podmioty kształtujące transgraniczny produkt turystyczny

2.2. Współpraca transgraniczna i jej uwarunkowania

2.2.1. Pojęcie współpracy transgranicznej

2.2.2. Euroregion jako zinstytucjonalizowana forma współpracy

2.3. Wybrane rodzaje współpracy w rozwoju turystyki

       na obszarze transgranicznym

2.3.1. Partnerstwo jednostek samorządu terytorialnego

2.3.2. Transgraniczny klaster turystyczny

2.3.3. Partnerstwo publiczno-prywatne jako czynnik

          aktywizujący rozwój turystyki /

2.4. Płaszczyzny konkurencji w sektorze turystycznym

 

Rozdział 3

Transgraniczny produkt turystyczny na przykładzie województwa

zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

3.1. Struktura transgranicznego produktu turystycznego

3.1.1. Charakter walorów turystycznych

3.1.2. Infrastruktura turystyczna i usługi

3.1.3. Dostępność komunikacyjna

3.2. Struktura podmiotowa transgranicznego produktu turystycznego

3.3. Płaszczyzny rozwoju produktu turystycznego województwa

       zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

3.4. Możliwości finansowania rozwoju transgranicznego

       produktu turystycznego

 

Rozdział 4

Współpraca jako kluczowy czynnik kreowania transgranicznego

produktu turystycznego województwa zachodniopomorskiego

i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

4.1. Ocena współpracy w zakresie kreowania transgranicznego

       produktu turystycznego

4.2. Przykłady dobrych praktyk współpracy transgranicznej

4.3. Analiza SWOT współpracy w zakresie kształtowania

       transgranicznego produktu turystycznego

4.4. Koncepcja doskonalenia współpracy

4.4.1. Płaszczyzny i charakter współpracy w procesie kreowania

          transgranicznego produktu turystycznego

4.4.2. Rekomendowane działania i przewidywane rezultaty

          realizacji koncepcji

 

 

Zakończenie

Załączniki

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Ilość stron 278
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Acquiring financial capital by small business with special emphasis on debt financing ...
Szybki podgląd

Acquiring financial capital by small business with special emphasis on debt financing ...

56,00 zł

Czytanie. Kobieta, biblioteka, lektura
Szybki podgląd

Czytanie. Kobieta, biblioteka, lektura

62,00 zł

Granice Nałkowskiej
Szybki podgląd

Granice Nałkowskiej

35,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Transgraniczny produkt turystyczny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję