Strona głównaEKONOMIATransgraniczny produkt turystyczny
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Transgraniczny produkt turystyczny

58,00 zł

Autor/Redaktor: . Anna Gardzińska
EAN: 9788379720392
ISBN/ISSN: 978-83-7972-039-2
Produkt dostępny (33 egz.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2015



Współpraca transgraniczna to wspólne działania podmiotów zlokalizowanych po dwóch

stronach granicy, obejmujące wszystkie dziedziny życia społecznego oraz gospodarczego,

realizowane na poziomie lokalnym i regionalnym. Jedną z płaszczyzn tej współpracy

jest turystyka, a w jej ramach tworzenie transgranicznych produktów turystycznych.

Kreowanie transgranicznego produktu turystycznego jest determinowane przez wiele

zróżnicowanych czynników, takich jak walory przyrodnicze i antropogeniczne, dostępność

komunikacyjna, rodzaj i jakość infrastruktury turystycznej oraz paraturystycznej czy

jakość środowiska przyrodniczego. Proces ten angażuje także wiele podmiotów,

m.in. regionalne i lokalne organizacje turystyczne, jednostki samorządu terytorialnego

oraz inne instytucje zainteresowane rozwojem turystyki. Dla obszarów transgranicznych,

w których obrębie powstaną wspólne produkty turystyczne, może oznaczać to szansę na

sprostanie nasilającej się konkurencji pomiędzy miejscowościami i regionami turystycznymi,

przekraczającej granice państwowe.




Rozdział 1

Teoretyczne aspekty transgranicznego produktu turystycznego

1.1. Istota turystyki transgranicznej

1.2. Definicja i rodzaje produktów turystycznych

1.3. Obszar jako produkt turystyczny zdeterminowany przestrzennie

1.4. Specyfika transgranicznego produktu turystycznego

 

Rozdział 2

Współpraca w kształtowaniu transgranicznego produktu turystycznego

2.1. Podmioty kształtujące transgraniczny produkt turystyczny

2.2. Współpraca transgraniczna i jej uwarunkowania

2.2.1. Pojęcie współpracy transgranicznej

2.2.2. Euroregion jako zinstytucjonalizowana forma współpracy

2.3. Wybrane rodzaje współpracy w rozwoju turystyki

       na obszarze transgranicznym

2.3.1. Partnerstwo jednostek samorządu terytorialnego

2.3.2. Transgraniczny klaster turystyczny

2.3.3. Partnerstwo publiczno-prywatne jako czynnik

          aktywizujący rozwój turystyki /

2.4. Płaszczyzny konkurencji w sektorze turystycznym

 

Rozdział 3

Transgraniczny produkt turystyczny na przykładzie województwa

zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

3.1. Struktura transgranicznego produktu turystycznego

3.1.1. Charakter walorów turystycznych

3.1.2. Infrastruktura turystyczna i usługi

3.1.3. Dostępność komunikacyjna

3.2. Struktura podmiotowa transgranicznego produktu turystycznego

3.3. Płaszczyzny rozwoju produktu turystycznego województwa

       zachodniopomorskiego i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

3.4. Możliwości finansowania rozwoju transgranicznego

       produktu turystycznego

 

Rozdział 4

Współpraca jako kluczowy czynnik kreowania transgranicznego

produktu turystycznego województwa zachodniopomorskiego

i Meklemburgii-Pomorza Przedniego

4.1. Ocena współpracy w zakresie kreowania transgranicznego

       produktu turystycznego

4.2. Przykłady dobrych praktyk współpracy transgranicznej

4.3. Analiza SWOT współpracy w zakresie kształtowania

       transgranicznego produktu turystycznego

4.4. Koncepcja doskonalenia współpracy

4.4.1. Płaszczyzny i charakter współpracy w procesie kreowania

          transgranicznego produktu turystycznego

4.4.2. Rekomendowane działania i przewidywane rezultaty

          realizacji koncepcji

 

 

Zakończenie

Załączniki

Bibliografia

Spis rysunków i tabel

Ilość stron 278
Rok wydania 2015

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Klienci polecają również:
Kredytowanie sektora budżetowego i niefinansowanego przez banki a wzrost gospodarczy, wyd. II.
Szybki podgląd

Kredytowanie sektora budżetowego i niefinansowanego przez banki a wzrost gospodarczy, wyd. II.

1,00 zł

Regionalne uwarunkowania kształtowania innowacyjności w polskim przemyśle. Studium badawcze
Szybki podgląd

Regionalne uwarunkowania kształtowania innowacyjności w polskim przemyśle. Studium badawcze

4,00 zł

Acquiring financial capital by small business with special emphasis on debt financing ...
Szybki podgląd

Acquiring financial capital by small business with special emphasis on debt financing ...

56,00 zł

Czytanie. Kobieta, biblioteka, lektura
Szybki podgląd

Czytanie. Kobieta, biblioteka, lektura

62,00 zł

Granice Nałkowskiej
Szybki podgląd

Granice Nałkowskiej

35,00 zł

Cmentarz Janowski we Lwowie
Szybki podgląd

Cmentarz Janowski we Lwowie

79,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Transgraniczny produkt turystyczny

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję