Strona głównaEKONOMIAMarketingMarketing przyszłości 2013 ZN 776
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Z badań nad tradycją polskiej pedagogiki. Historyczne aspekty dydaktyki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2013 ZN 776

65,00 zł
Autor/Redaktor: Agnieszka Smalec
ISBN/ISSN: 2712-2207
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język

Zapytaj o produkt

Obecnie wyraźny jest wzrost roli i znaczenia handlu oraz usług w gospodarce.
Jest to spowodowane m.in. różnorodnością potrzeb konsumentów i rozwojem
konkurencji. Od najdawniejszych lat kraje, które tworzyły korzystniejsze
warunki dla rozwoju handlu i usług stawały się coraz zamożniejsze. Można
nawet stwierdzić, że handel i usługi odzwierciedlają zamożność społeczeństwa,
kulturę materialną, obyczaje itp. Na płaszczyznę działań przedsiębiorstw handlowych
i usługowych nakłada się postępująca globalizacja, nowe technologie,
zmiany w gospodarce światowej, zmiany w zachowaniu, potrzebach i postrzeganiu
nabywców, coraz silniejsza konkurencja. Są to trendy, które w istotnym
stopniu dotykają przedsiębiorstwa, potrzebują więc one nowych kierunków
działania, nowych pomysłów i idei. Należy zatem dokładnie analizować postawy,
oczekiwania i preferencje konsumentów. Jest to szczególnie istotne, gdyż
praca z klientem w handlu i usługach nie jest wcale łatwym zajęciem i wymaga
szerokiej wiedzy. Marketing może być odpowiedzią na współczesne wyzwania
stojące przed przedsiębiorstwami handlowymi i usługowymi. Z tego względu
w publikacji skupiono się na tych właśnie zagadnieniach.
Ilość stron 200
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2013 ZN 776

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję