Strona głównaEKONOMIAMarketingMarketing przyszłości 2013 ZN 776
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2013 ZN 776

65,00 zł

Autor/Redaktor: Agnieszka Smalec
ISBN/ISSN: 2712-2207
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Obecnie wyraźny jest wzrost roli i znaczenia handlu oraz usług w gospodarce.
Jest to spowodowane m.in. różnorodnością potrzeb konsumentów i rozwojem
konkurencji. Od najdawniejszych lat kraje, które tworzyły korzystniejsze
warunki dla rozwoju handlu i usług stawały się coraz zamożniejsze. Można
nawet stwierdzić, że handel i usługi odzwierciedlają zamożność społeczeństwa,
kulturę materialną, obyczaje itp. Na płaszczyznę działań przedsiębiorstw handlowych
i usługowych nakłada się postępująca globalizacja, nowe technologie,
zmiany w gospodarce światowej, zmiany w zachowaniu, potrzebach i postrzeganiu
nabywców, coraz silniejsza konkurencja. Są to trendy, które w istotnym
stopniu dotykają przedsiębiorstwa, potrzebują więc one nowych kierunków
działania, nowych pomysłów i idei. Należy zatem dokładnie analizować postawy,
oczekiwania i preferencje konsumentów. Jest to szczególnie istotne, gdyż
praca z klientem w handlu i usługach nie jest wcale łatwym zajęciem i wymaga
szerokiej wiedzy. Marketing może być odpowiedzią na współczesne wyzwania
stojące przed przedsiębiorstwami handlowymi i usługowymi. Z tego względu
w publikacji skupiono się na tych właśnie zagadnieniach.
Ilość stron 200
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2013 ZN 776

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję