Strona głównaEKONOMIAMarketingMarketing przyszłości 2013 ZN 777
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Niepubliczne szkoły podstawowe w Szczecinie w latach 1989–2014
Szybki podgląd
50,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2013 ZN 777

65,00 zł
Autor/Redaktor: Agnieszka Smalec
ISBN/ISSN: 2712-2208
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język

Zapytaj o produkt

Nie ma wątpliwości, że świat się zmienia, a zachowania konsumentów ewoluują
w zawrotnym tempie. Zdecydowanie wzrasta ranga konsumenta
i zauważa się ukierunkowanie właśnie na niego wszelkich działań w celu zapewnienia
mu maksimum satysfakcji. Zachowania nabywców powinny być
źródłem pomysłów na produkty oraz podstawą kształtowania i weryfikacji decyzji
rynkowych. Z tego powodu bardzo istotna jest analiza zachowań nabywców,
gdyż dzięki niej można skuteczniej budować relacje oraz kreować skuteczne
komunikaty marketingowe. Przedsiębiorstwa coraz częściej muszą zabiegać
o nabywców swoich produktów, stosując różnorodne metody pozyskiwania
klientów. Walka o nabywcę staje się coraz bardziej wyszukana, analiza
zachowań konsumentów bardziej szczegółowa, ponieważ wiele podmiotów
właśnie w tym aspekcie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów
na konkurencyjnym rynku.
W niniejszej publikacji zaakcentowano znaczenie konsumenta jako istotnego
uczestnika rynku oraz odbiorcy komunikatów marketingowych. Nie zabrakło
też zagadnień dotyczących porównania zachowań młodych i starszych konsumentów.
Podkreślono również trendy w zachowaniach nabywców, w tym zmiany
w komunikowaniu się z nimi.
Ilość stron 200
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2013 ZN 777

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję