Strona głównaEKONOMIAMarketingMarketing przyszłości 2013 ZN 777
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Marketing przyszłości 2013 ZN 777

65,00 zł

Autor/Redaktor: Agnieszka Smalec
ISBN/ISSN: 2712-2208
Produkt niedostępny
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Język:

Zapytaj o produkt

Nie ma wątpliwości, że świat się zmienia, a zachowania konsumentów ewoluują
w zawrotnym tempie. Zdecydowanie wzrasta ranga konsumenta
i zauważa się ukierunkowanie właśnie na niego wszelkich działań w celu zapewnienia
mu maksimum satysfakcji. Zachowania nabywców powinny być
źródłem pomysłów na produkty oraz podstawą kształtowania i weryfikacji decyzji
rynkowych. Z tego powodu bardzo istotna jest analiza zachowań nabywców,
gdyż dzięki niej można skuteczniej budować relacje oraz kreować skuteczne
komunikaty marketingowe. Przedsiębiorstwa coraz częściej muszą zabiegać
o nabywców swoich produktów, stosując różnorodne metody pozyskiwania
klientów. Walka o nabywcę staje się coraz bardziej wyszukana, analiza
zachowań konsumentów bardziej szczegółowa, ponieważ wiele podmiotów
właśnie w tym aspekcie działań marketingowych upatruje możliwości sukcesów
na konkurencyjnym rynku.
W niniejszej publikacji zaakcentowano znaczenie konsumenta jako istotnego
uczestnika rynku oraz odbiorcy komunikatów marketingowych. Nie zabrakło
też zagadnień dotyczących porównania zachowań młodych i starszych konsumentów.
Podkreślono również trendy w zachowaniach nabywców, w tym zmiany
w komunikowaniu się z nimi.
Ilość stron 200
Rok wydania 2013

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Marketing przyszłości 2013 ZN 777

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję