Strona głównaEKONOMIAOszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Szybki podgląd
58,00 zł
Matematyka nasza niedostrzegalna kultura
Szybki podgląd
40,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Niepełnosprawność. Po/nowoczesne rozważania
Szybki podgląd
45,00 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa w teorii i praktyce Uniwersytetu Szczecińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Oszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie

45,00 zł

EAN: 9788379724321
ISBN/ISSN: 978-83-7972-432-1
Produkt dostępny (8 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2020


Innowacje są niezmiennie istotne w zarządzaniu współczesnym przedsiębiorstwem.

Wyzwania zrównoważonego rozwoju, integrujące kwestie ekonomiczne, społeczne

i ochrony środowiska, a także konieczność szybkiej reakcji na gwałtowane zmiany

gospodarcze (jak np. globalny kryzys wywołany pandemią koronawirusa) – zmuszają

do poszukiwania takich form innowacji, które będą mogły sprostać różnorodnym

aspektom rzeczywistości gospodarczej.

 

Celem niniejszej monografii jest próba teoretycznej i empirycznej refleksji nad złożoną
 
problematyką oszczędnych innowacji w kontekście wyzwań wynikających z zarządzania

współczesną organizacją. Przedmiotem pracy jest także przedstawienie koncepcji, metod,

strategii i modeli występujących w zarządzaniu oszczędnymi innowacjami w organizacji.

 

W pracy oparto się na literaturze polsko- i obcojęzycznej, artykułach, raportach oraz

źródłach internetowych. Uwzględniono również aspekty praktyczne, odnosząc się do

rozwiązań i definicji stworzonych przez uznane instytucje i organizacje. Metodami, które

wykorzystano, są m.in. wnioskowanie indukcyjno-dedukcyjne i ogólnie znane metody

oceny jakościowej, m.in. rozbiór strukturalny czy też metoda porównań.


Autorzy wyrażają nadzieję, że niniejsza monografia wypełni lukę w literaturze naukowej

z zarządzania na temat oszczędnych innowacji i będzie stanowić cenne źródło wiedzy

zarówno dla teoretyków, jak i praktyków zarządzania, stając się swojego rodzaju

przewodnikiem w poszukiwaniu nowych możliwości rozwoju i skuteczniejszych form

konkurowania. Przedstawione w opracowaniu autorskie definicje, charakterystyki,

porównania, analizy i oceny pozwolą na zrozumienie i szerszą implementację tej

koncepcji na krajowym i międzynarodowym rynku, co w konsekwencji doprowadzi

do zrównoważenia interesów producentów i konsumentów, dla których dbałość

o środowisko naturalne nie jest obojętna.

 

                                                       
                                                                                                                 Ze wstępu







1. Koncepcja oszczędnych innowacji w funkcjonowaniu współczesnych

organizacji

1.1. Znaczenie innowacji w przedsiębiorstwie

1.2. Tradycyjne postrzeganie innowacji

1.3. Istota oszczędnych innowacji

1.4. Oszczędne innowacje w kontekście zrównoważonego rozwoju



2. Źródła oszczędnych innowacji

2.1. Klasyfikacja źródeł oszczędnych innowacji

2.2. Kreatywność pracowników jako kluczowe wewnętrzne źródło oszczędnych innowacji

2.3. Najistotniejsze zewnętrzne źródła tworzenia i rozwoju oszczędnych innowacji



3. Oszczędne innowacje a model funkcjonowania przedsiębiorstwa

3.1. Definiowanie logiki przedsiębiorstwa poprzez model biznesowy

3.2. Modele innowacyjne przedsiębiorstw

3.3. Koncepcja lean w świetle oszczędnych innowacji

3.4. Modele biznesowe przedsiębiorstw zorientowanych na oszczędne innowacje



4. Wybrane strategie, koncepcje i metodyki w zarządzaniu oszczędnymi

innowacjami w przedsiębiorstwie

4.1. Strategia błękitnego oceanu, czyli odkrywanie innowacyjnych wartości

w przedsiębiorstwie

4.2. Koncepcja otwartych innowacji jako współpracujące podejście do  kreowania

innowacyjnych rozwiązań

4.3. Zwinne metodyki opracowywania innowacji, czyli jak elastycznie dostosowywać

się do potrzeb odbiorców



5. Jakość w świetle oszczędnych innowacji

5.1. Definiowanie i rola jakości we współczesnym świecie

5.2. Aspekty jakości w zarządzaniu oszczędnymi innowacjami

5.3. Kultura organizacyjna w kreowaniu oszczędnych innowacji



6. Wybrane metody doskonalenia oszczędnych innowacji

6.1. Design thinking jako innowacyjny sposób rozwoju oszczędnych innowacji

6.2. Service design jako praktyczne podejście projektowania oszczędnych i innowacyjnych

usług

6.3. Kaizen jako metoda oszczędnego zarządzania zmianą

 

Podsumowanie

 

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Ilość stron 208
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Wartości kobiece w biznesie
Szybki podgląd

Wartości kobiece w biznesie

50,00 zł

Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu
Szybki podgląd

Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu

48,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Oszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję