Nagrody i wyróżnienia


     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane
Promocja

Wartości kobiece w biznesie

50,00 zł 35,00 zł

EAN: 9788379722495
ISBN/ISSN: 978-83-7972-249-5
Produkt dostępny (8 egz.)
Waga:0.40 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2019

Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.



Rozdział 1

Analiza biznesu z perspektywy płci.........................................................................11

1.1. Definicja i cele biznesu.......................................................................................11

1.2. Płeć homo oeconomicus .................................................................................... 27

1.3. Historia przedsiębiorczości kobiet......................................................................41

1.4. Ku równości szans............................................................................................. 68

Rozdział 2

Koncepcja wartości kobiecych................................................................................. 96

2.1. Pojęcie i rodzaje wartości.................................................................................. 97

2.2. Stereotypy i wartości....................................................................................... 125

2.3. Próby dystynkcji cech kobiecych......................................................................148

2.4. Definicja i katalog wartości kobiecych............................................................171

Rozdział 3

Analiza cech przedsiębiorczyń .............................................................................. 208

3.1. Paradygmat aprecjacji wartości kobiecych we współczesnym biznesie......... 208

3.2. Metodologia i procedura badawcza................................................................. 220

3.3. Badanie kobiecości i męskości........................................................................ 236

3.4. Model Komplementarności Wartości Płci....................................................... 265

Zakończenie ....................................................................................................................271

Załącznik....................................................................................................................... 279

Bibliografia.....................................................................................................................281

Spis rysunków, tabel i wykresów................................................................................... 307

Summary........................................................................................................................ 309

Ilość stron 314
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Bestsellery
Powiadomienia

Wartości kobiece w biznesie

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.