Strona głównaEKONOMIAWartości kobiece w biznesie
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Szybki podgląd
50,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Żydoswaros. Oświeceniowy poemat heroikomiczny i polemika wokół niego
Szybki podgląd
75,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Transcende te ipsum. O sztuce życia w listach prof. Zygmunta Mysłakowskiego i Joanny Kulmowej
Szybki podgląd
65,00 zł
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy
Szybki podgląd
45,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Finanse Publiczne w obliczu pandemii COVID -19 i wojny w Ukrainie. Perspektywa lokalna
Szybki podgląd
55,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Wartości kobiece w biznesie

50,00 zł
EAN: 9788379722495
ISBN/ISSN: 978-83-7972-249-5
Produkt dostępny (7 )
Waga:0.40 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2019

Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.



Rozdział 1

Analiza biznesu z perspektywy płci.........................................................................11

1.1. Definicja i cele biznesu.......................................................................................11

1.2. Płeć homo oeconomicus .................................................................................... 27

1.3. Historia przedsiębiorczości kobiet......................................................................41

1.4. Ku równości szans............................................................................................. 68

Rozdział 2

Koncepcja wartości kobiecych................................................................................. 96

2.1. Pojęcie i rodzaje wartości.................................................................................. 97

2.2. Stereotypy i wartości....................................................................................... 125

2.3. Próby dystynkcji cech kobiecych......................................................................148

2.4. Definicja i katalog wartości kobiecych............................................................171

Rozdział 3

Analiza cech przedsiębiorczyń .............................................................................. 208

3.1. Paradygmat aprecjacji wartości kobiecych we współczesnym biznesie......... 208

3.2. Metodologia i procedura badawcza................................................................. 220

3.3. Badanie kobiecości i męskości........................................................................ 236

3.4. Model Komplementarności Wartości Płci....................................................... 265

Zakończenie ....................................................................................................................271

Załącznik....................................................................................................................... 279

Bibliografia.....................................................................................................................281

Spis rysunków, tabel i wykresów................................................................................... 307

Summary........................................................................................................................ 309

Ilość stron 314
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu
Szybki podgląd

Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu

48,00 zł

Oszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie
Szybki podgląd

Oszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie

45,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Nieodpłatna praca w gospodarstwie domowym. Studium empiryczne
Szybki podgląd
50,00 zł 40,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Współczesna wojna na fotografiach Rity Leistner
Szybki podgląd
45,00 zł 35,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Notes do Księgi Lamentacji
Szybki podgląd
35,00 zł 29,00 zł
Bestsellery
Powiadomienia

Wartości kobiece w biznesie

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję