Strona głównaEKONOMIAWartości kobiece w biznesie
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Z badań nad tradycją polskiej pedagogiki. Historyczne aspekty dydaktyki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Wartości kobiece w biznesie

50,00 zł
EAN: 9788379722495
ISBN/ISSN: 978-83-7972-249-5
Produkt dostępny (7 )
Waga:0.40 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2019

Celem książki jest opracowanie koncepcji wartości kobiecych w biznesie, w tym identyfikacja i aprecjacja katalogu współczesnych wartości, które mogą wnosić kobiety do biznesu i na rynek pracy. Warto zwrócić uwagę, że powinno to pomóc przedsiębiorstwom,
szczególnie w sektorze mikro, małych i średnich firm, w lepszym określaniu i wykorzystaniu potencjału kobiet, jak również samym kobietom ze wszystkich grup zawodowych, bez względu na zajmowany szczebel w hierarchii organizacyjnej firmy, aby więcej z nich odnosiło sukcesy w przyszłości. Książka dedykowana jest nie tylko kobietom mającym zamiar rozwijać swoje kariery, lecz także mężczyznom, którzy chcą lepiej kobiety rozumieć, wspierać je i pomagać im na płaszczyźnie zawodowej.



Rozdział 1

Analiza biznesu z perspektywy płci.........................................................................11

1.1. Definicja i cele biznesu.......................................................................................11

1.2. Płeć homo oeconomicus .................................................................................... 27

1.3. Historia przedsiębiorczości kobiet......................................................................41

1.4. Ku równości szans............................................................................................. 68

Rozdział 2

Koncepcja wartości kobiecych................................................................................. 96

2.1. Pojęcie i rodzaje wartości.................................................................................. 97

2.2. Stereotypy i wartości....................................................................................... 125

2.3. Próby dystynkcji cech kobiecych......................................................................148

2.4. Definicja i katalog wartości kobiecych............................................................171

Rozdział 3

Analiza cech przedsiębiorczyń .............................................................................. 208

3.1. Paradygmat aprecjacji wartości kobiecych we współczesnym biznesie......... 208

3.2. Metodologia i procedura badawcza................................................................. 220

3.3. Badanie kobiecości i męskości........................................................................ 236

3.4. Model Komplementarności Wartości Płci....................................................... 265

Zakończenie ....................................................................................................................271

Załącznik....................................................................................................................... 279

Bibliografia.....................................................................................................................281

Spis rysunków, tabel i wykresów................................................................................... 307

Summary........................................................................................................................ 309

Ilość stron 314
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu
Szybki podgląd

Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu

48,00 zł

Oszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie
Szybki podgląd

Oszczędne innowacje we współczesnym przedsiębiorstwie

45,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Bestsellery
Powiadomienia

Wartości kobiece w biznesie

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję