Strona głównaEKONOMIAPolityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z dala od egocentrycznej metropolii. Obraz prowincji w filmie
Szybki podgląd
45,00 zł
Niepubliczne szkoły podstawowe w Szczecinie w latach 1989–2014
Szybki podgląd
50,00 zł
Analiza poziomu jakości nauczania w podmiotach edukacyjnych woj. zachodniopom. – podejście...
Szybki podgląd
48,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wolontariat młodzieży w liceum ogólnokształcącym
Szybki podgląd
50,00 zł
Grafomania i inne pokusy
Szybki podgląd
48,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Lekcja wychowania fizycznego w nauczaniu wczesnoszkolnym
Szybki podgląd
45,00 zł
Genetyczne ryzyko nowotworowe kobiet. Mutacja BRCA w perspektywie psychologicznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

58,00 zł
EAN: 9788379720859
ISBN/ISSN: 978-83-7972-085-9
Produkt dostępny (13 )
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2016


„Niniejsza monografia jest jedną  z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne
jak i pragmatyczne, którego adresatami  są nie tylko przedstawiciele środowisk
akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą 
w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny
przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także
regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.

 

                                                                                       prof. dr hab. Aleksander Panasiuk

                                kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego





Rozdział 1

Polityka promocji w ujęciu koncepcji marketingu terytorialnego

1.1. Istota promocji

1.2. Polityka promocji i jej cele w ujęciu marketingu terytorialnego

1.3. Instrumenty polityki promocji

 

Rozdział 2

Wizerunek w koncepcji marketingu terytorialnego

2.1. Wizerunek jako kategoria marketingowa

2.2. Wizerunek a tożsamość

2.3. Rodzaje i funkcje wizerunku

2.4. Proces kreowania wizerunku

2.5. Związki i zależności pomiędzy wizerunkiem docelowym a polityką promocji

2.6. Adresaci wizerunku

 

Rozdział 3

Obszarowy produkt turystyczny

3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego

3.2. Obszar jako rodzaj produktu turystycznego

3.3. Struktura obszarowego produktu turystycznego

3.4. Lokalny produkt turystyczny jako przedmiot polityki promocji

3.5. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego. Przykład województwa

       zachodniopomorskiego

 

Rozdział 4

Działania w zakresie polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego

produktu 
turystycznego

4.1. Polityka promocji obszarowego produktu turystycznego

4.2. Wykorzystanie wizerunku przez podmioty gospodarki turystycznej

4.3. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego i jego struktura

4.4. Podmioty zajmujące się kreowaniem wizerunku obszarowego produktu turystycznego

4.5. Polityka promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego.

       Przykład gmin województwa zachodniopomorskiego

 

Rozdział 5

Modelowe rozwiązania dla polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego

produktu
turystycznego

5.1. Czynniki i uwarunkowania modelowych rozwiązań w zakresie polityki promocji

5.2. Struktura modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

5.3. Nakłady i efekty wynikające z proponowanego modelu polityki promocji skierowanego

       na kreowanie wizerunku produktu turystycznego

5.4. Adaptacja modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu

       turystycznego. Przykład gminy i miasta Mirosławiec

 

 

Podsumowanie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Summary

 

Ilość stron 233
Rok wydania 2016

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję