Nagrody i wyróżnienia
          

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polecamy
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane
Nowość

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

58,00 zł

EAN: 9788379720859
ISBN/ISSN: 978-83-7972-085-9
Produkt dostępny (35 egz.)
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2016


„Niniejsza monografia jest jedną  z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne
jak i pragmatyczne, którego adresatami  są nie tylko przedstawiciele środowisk
akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą 
w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny
przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także
regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.

 

                                                                                       prof. dr hab. Aleksander Panasiuk

                                kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego





Rozdział 1

Polityka promocji w ujęciu koncepcji marketingu terytorialnego

1.1. Istota promocji

1.2. Polityka promocji i jej cele w ujęciu marketingu terytorialnego

1.3. Instrumenty polityki promocji

 

Rozdział 2

Wizerunek w koncepcji marketingu terytorialnego

2.1. Wizerunek jako kategoria marketingowa

2.2. Wizerunek a tożsamość

2.3. Rodzaje i funkcje wizerunku

2.4. Proces kreowania wizerunku

2.5. Związki i zależności pomiędzy wizerunkiem docelowym a polityką promocji

2.6. Adresaci wizerunku

 

Rozdział 3

Obszarowy produkt turystyczny

3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego

3.2. Obszar jako rodzaj produktu turystycznego

3.3. Struktura obszarowego produktu turystycznego

3.4. Lokalny produkt turystyczny jako przedmiot polityki promocji

3.5. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego. Przykład województwa

       zachodniopomorskiego

 

Rozdział 4

Działania w zakresie polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego

produktu 
turystycznego

4.1. Polityka promocji obszarowego produktu turystycznego

4.2. Wykorzystanie wizerunku przez podmioty gospodarki turystycznej

4.3. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego i jego struktura

4.4. Podmioty zajmujące się kreowaniem wizerunku obszarowego produktu turystycznego

4.5. Polityka promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego.

       Przykład gmin województwa zachodniopomorskiego

 

Rozdział 5

Modelowe rozwiązania dla polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego

produktu
turystycznego

5.1. Czynniki i uwarunkowania modelowych rozwiązań w zakresie polityki promocji

5.2. Struktura modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

5.3. Nakłady i efekty wynikające z proponowanego modelu polityki promocji skierowanego

       na kreowanie wizerunku produktu turystycznego

5.4. Adaptacja modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu

       turystycznego. Przykład gminy i miasta Mirosławiec

 

 

Podsumowanie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Summary

 

Ilość stron 233
Rok wydania 2016

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Księgarnia MINERWA

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
dariusz.stawinski@univ.szczecin.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
wydawnictwo@univ.szczecin.pl

 

IBUK.PL

Promocje
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zapisz się do naszego newslettera, a będziesz informowany o aktualnych nowościach i promocjach


Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.