Strona głównaEKONOMIAPolityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Matematyka dla pedagogów. Kształty
Szybki podgląd
55,00 zł
Kaukaz w relacji polskiego zesłańca – Antoniego Floriana Zielińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki
Szybki podgląd
48,00 zł
Polityka równościowa w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa
Szybki podgląd
59,00 zł
Kariery senatorskie rzymskich trybunów wojskowych w epoce Sewerów
Szybki podgląd
60,00 zł
Analiza finansowa i rynek kapitałowy
Szybki podgląd
75,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Polityka równościowa w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Szybki podgląd
60,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

58,00 zł
EAN: 9788379720859
ISBN/ISSN: 978-83-7972-085-9
Produkt dostępny (13 )
Waga:0.00 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2016


„Niniejsza monografia jest jedną  z nielicznych publikacji naukowych dotyczących
problematyki kształtowania wizerunku obszaru turystycznego, zarówno na krajowym
jak i międzynarodowym rynku wydawniczym. Koncepcja pracy odwołuje się do
problematyki teoretycznej jak i empirycznej. Jest to oryginalne opracowanie teoretyczne
jak i pragmatyczne, którego adresatami  są nie tylko przedstawiciele środowisk
akademickich. Przedstawione aspekty instrumentalne powinny być cenną pomocą 
w kształtowaniu polityki promocji turystyki oraz oddziaływania na wizerunek turystyczny
przez pracowników jednostek samorządu terytorialnego wszystkich szczebli, a także
regionalnych i lokalnych organizacji turystycznych”.

 

                                                                                       prof. dr hab. Aleksander Panasiuk

                                kierownik Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego





Rozdział 1

Polityka promocji w ujęciu koncepcji marketingu terytorialnego

1.1. Istota promocji

1.2. Polityka promocji i jej cele w ujęciu marketingu terytorialnego

1.3. Instrumenty polityki promocji

 

Rozdział 2

Wizerunek w koncepcji marketingu terytorialnego

2.1. Wizerunek jako kategoria marketingowa

2.2. Wizerunek a tożsamość

2.3. Rodzaje i funkcje wizerunku

2.4. Proces kreowania wizerunku

2.5. Związki i zależności pomiędzy wizerunkiem docelowym a polityką promocji

2.6. Adresaci wizerunku

 

Rozdział 3

Obszarowy produkt turystyczny

3.1. Istota i rodzaje produktu turystycznego

3.2. Obszar jako rodzaj produktu turystycznego

3.3. Struktura obszarowego produktu turystycznego

3.4. Lokalny produkt turystyczny jako przedmiot polityki promocji

3.5. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego. Przykład województwa

       zachodniopomorskiego

 

Rozdział 4

Działania w zakresie polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego

produktu 
turystycznego

4.1. Polityka promocji obszarowego produktu turystycznego

4.2. Wykorzystanie wizerunku przez podmioty gospodarki turystycznej

4.3. Wizerunek obszarowego produktu turystycznego i jego struktura

4.4. Podmioty zajmujące się kreowaniem wizerunku obszarowego produktu turystycznego

4.5. Polityka promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu turystycznego.

       Przykład gmin województwa zachodniopomorskiego

 

Rozdział 5

Modelowe rozwiązania dla polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego

produktu
turystycznego

5.1. Czynniki i uwarunkowania modelowych rozwiązań w zakresie polityki promocji

5.2. Struktura modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

5.3. Nakłady i efekty wynikające z proponowanego modelu polityki promocji skierowanego

       na kreowanie wizerunku produktu turystycznego

5.4. Adaptacja modelu polityki promocji w kreowaniu wizerunku obszarowego produktu

       turystycznego. Przykład gminy i miasta Mirosławiec

 

 

Podsumowanie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Summary

 

Ilość stron 233
Rok wydania 2016

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Polityka promocji w kreowaniu wizerunku produktu turystycznego

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję