Strona głównaEKONOMIAZarządzanie strategiczne. Kształtowanie konkurencyjności współczesnych organizacji
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Szybki podgląd
58,00 zł
Matematyka nasza niedostrzegalna kultura
Szybki podgląd
40,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Niepełnosprawność. Po/nowoczesne rozważania
Szybki podgląd
45,00 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa w teorii i praktyce Uniwersytetu Szczecińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Zarządzanie strategiczne. Kształtowanie konkurencyjności współczesnych organizacji

35,00 zł

EAN: 9788379721801
ISBN/ISSN: 978-83-7972-180-1
Produkt dostępny (24 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Publikacja dostępna też w 

Rok wydania 2018



Opracowanie dedykowane jest czytelnikom poszukującym wiedzy o aktualnych problemach

zarządzania strategicznego, głównie studentom studiów II stopnia oraz słuchaczom studiów

podyplomowych kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także praktykom odpowie-

dzialnym w organizacjach za podejmowanie strategicznych decyzji.

 

Książka składa się z 10 rozdziałów. Odnoszą się one do istoty zarządzania strategicznego,

w tym narzędzi analizy strategicznej, procesu formułowania, wdrażania i kontrolowania

strategii oraz zmiany strategicznej, jak również do specyficznych aspektów zarządzania

strategicznego, w tym roli czynnika ludzkiego, kultury organizacyjnej czy przywództwa,

a także do kwestii związanych z wyborem kierunków i sposobów rozwoju organizacji,

takich jak wirtualizacja działań.

 

Poszczególne rozdziały mają jednolity układ ułatwiający ich odbiór i wykorzystywanie

w procesie dydaktycznym. Strukturę rozdziału tworzą:

  •  definicje podstawowych pojęć,
  •  rama teoretyczna, zawierająca kluczowe teorie, modele i metody przydatne
           w analizowaniu danego zagadnienia,
  •  case study, będące praktyczną egzemplifikacją podjętego tematu wraz
           z zagadnieniami do dyskusji,
  •  pytania i zadania, służące weryfikacji posiadanej wiedzy, możliwe do wykorzystania
           podczas zajęć dydaktycznych.

 


                                                                                                              Od Redaktorów






Anna Pluta

Zarządzanie strategiczne organizacją

 

Hubert Pachciarek

Analiza strategiczna

 

Malwina Szarek

Formułowanie strategii

 

Alberto Lozano-Platonoff, Hubert Pachciarek

Rodzaje strategii

 

Malwina Szarek

Wdrażanie strategii i jej kontrola

 

Katarzyna Gadomska-Lila

Wewnętrzny kontekst kształtowania konkurencyjności organizacji:kultura organizacyjna

i strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi

 

Aleksandra Rudawska

Zarządzanie zmianą strategiczną

 

Karol Kuczera

Model biznesu

 

Zdzisław Gomółka

Wirtualizacja – strategiczna perspektywa rozwoju

współczesnych organizacji

 

Karol Kuczera

Organizacja sieciowa i wirtualna

Ilość stron 292
Rok wydania 2018

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Efektywność gospodarowania finansami osobistymi w Polsce
Szybki podgląd

Efektywność gospodarowania finansami osobistymi w Polsce

42,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Zarządzanie strategiczne. Kształtowanie konkurencyjności współczesnych organizacji

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję