Strona głównaEKONOMIAPrzedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji. Modele, strategie, finansowanie
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Kreacyjna funkcja prawodawcy
Szybki podgląd
50,00 zł
Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji. Modele, strategie, finansowanie
Szybki podgląd
45,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Zarządzanie statkiem i załogą na towarowych statkach handlowych PŻM we wspomnieniach E. Borawskiego
Szybki podgląd
65,00 zł
Współczesna turystyka. Środowisko, człowiek, gospodarka
Szybki podgląd
75,00 zł
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy
Szybki podgląd
45,00 zł
Zachowania nabywcze podróżnych w kontekście zrównoważonego rozwoju transportu
Szybki podgląd
55,00 zł
Finanse Publiczne w obliczu pandemii COVID -19 i wojny w Ukrainie. Perspektywa lokalna
Szybki podgląd
55,00 zł
Wpływ pandemii COVID-19 na preferencje podróżnych w transporcie kolejowym
Szybki podgląd
58,00 zł
Refleksje o lekcji wychowania fizycznego. Podręcznik akademicki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji. Modele, strategie, finansowanie

45,00 zł
EAN: 9788379726462
ISBN/ISSN: 978-83-7972-646-2
Produkt dostępny (39 )
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2023

Celem monografii jest przedstawienie ogólnego zarysu problematyki funkcjonowania przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji działalności, ze wskazaniem na grupy zagadnień istotnych z punktu widzenia rozwoju przedsiębiorstw na zagranicznych rynkach. Podjęto zatem próbę pewnego uporządkowania problematyki procesu umiędzynarodowienia działalności przedsiębiorstw, z jednoczesnym wskazaniem na zagadnienia współcześnie istotne, jak: otoczenie internacjonalizowanych przedsiębiorstw, miejsce form internacjonalizacji wstrategiach działalności zagranicznej, przedsiębiorczość międzynarodowa, uwarunkowania międzynarodowej konkurencyjności, wpływ „dystansu psychicznego” między krajem rodzimym (wyjściowym) a krajem zagranicznej intensyfikacji działalności na możliwości internacjonalizacyjne, problematyka finansów międzynarodowych ze wskazaniem na instrumenty i narzędzia finansowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw czy ryzyko finansowe i instrumenty jego minimalizacji. W monografii uwzględniono jednocześnie specyfikę mniejszych przedsiębiorstw, wskazując na elementy istotne z punktu widzenia ich funkcjonowania i rozwoju na arenie międzynarodowej. 

Publikacja kierowana jest zarówno do teoretyków, jak i do praktyków życia gospodarczego, zwłaszcza przedsiębiorstw internacjonalizujących działalność, a także studentów kierunków ekonomicznych. 

                                                                                                                                         Z wprowadzenia

Rozdział 1
Internacjonalizacja jako mechanizm współczesnej gospodarki światowej
1.1. Międzynarodowe procesy gospodarcze – globalizacja
1.2. Pojęcie internacjonalizacji
1.3. Zależność między procesami globalizacji, integracji i internacjonalizacji
1.4. Makroekonomiczne teorie umiędzynarodowienia
1.5. Teorie internacjonalizacji w ujęciu mikro 

Rozdział 2
Biznes międzynarodowy a internacjonalizacja przedsiębiorstw
2.1. Konkurencyjność międzynarodowa przedsiębiorstw i jej uwarunkowania
2.2. Pojęcie przedsiębiorczości międzynarodowej
2.3. Model biznesu międzynarodowego a internacjonalizacja przedsiębiorstw
2.4. Zintegrowany model przedsiębiorczości międzynarodowej 

Rozdział 3
Przedsiębiorstwo umiędzynarodowione
3.1. Otoczenie a internacjonalizacja działalności przedsiębiorstwa
3.2. Motywy i cele zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw
3.3. Kierunki orientacji przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji
3.4. Funkcjonalność modeli internacjonalizacji przedsiębiorstw
3.5. Kategorie przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji 

Rozdział 4
Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw
4.1. Wymiary umiędzynarodowienia przedsiębiorstw
4.2. Strategia internacjonalizacji
4.3. Forma internacjonalizacji
4.4. Przegląd strategii i form umiędzynarodowienia przedsiębiorstw 

Rozdział 5
Finansowanie i ryzyko międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa
5.1. Instrumenty i narzędzia finansowania międzynarodowej działalności przedsiębiorstw
5.2. Ryzyko transakcji w działalności międzynarodowej
5.3. Strategia finansowania działalności zinternacjonalizowanej
5.4. Zarządzanie finansami międzynarodowymi 

Zakończenie 

Spis rysunków
Spis tabel
Bibliografia
Summary

Ilość stron 152
Rok wydania 2023

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Przedsiębiorstwo wobec internacjonalizacji. Modele, strategie, finansowanie

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję