Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Gamifikacja atrakcji turystycznych z wykorzystaniem platformy emused.eu
Szybki podgląd
35,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł
Operator systemu dystrybucyjnego na współczesnym rynku elektroenergetycznym
Szybki podgląd
50,00 zł
Dialog i aktywizacja w rozwijaniu kompetencji pedagogicznych studentów resocjalizacji
Szybki podgląd
50,00 zł
Heurystyka a heurystyki polityczne oraz zagadnienia pokrewne. Wstęp do problematyki
Szybki podgląd
50,00 zł
E-administracja publiczna jako nowy model funkcjonowania administracji publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Czynniki jakościowe rozwoju regionalnego jako podstawa delimitacji obszarów problemowych na ...
Szybki podgląd
45,00 zł
Palety ładunkowe. Teoretyczne i praktyczne wymiary eksploatacji w aspekcie zrównoważonego rozwoju
Szybki podgląd
35,00 zł
Kierowane odkrywanie matematyki we wczesnej edukacji
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Oddziaływanie polityki społeczno-gospodarczej na zmiany polskiego rynku usług telekomunikacyjnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Ochrona i konserwacja zabytków Szczecina po 1945 roku
Szybki podgląd
50,00 zł
Nie(tylko)ludzkie wymiary edukacji. W stronę pedagogiki nieantropocentrycznej
Szybki podgląd
45,00 zł
Filipa Hainhofera dziennik podróży zawierający obrazki z Frankonii, Saksonii...
Szybki podgląd
58,00 zł
Kobiety we współczesnej gospodarce
Szybki podgląd
38,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

35,00 zł

Autor/Redaktor: Jacek Moroz
EAN: 9788379723201
ISBN/ISSN: 978-83-7972-320-1
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Publikacja dostępna też w

Rok wydania 2019


Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, na­ukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a kon­struktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia erudycja, spójna i trafna analiza możliwych dydaktycznych zastosowań perspektywy konstruktywistycznej. Analizie tej towarzyszy celna i wnikliwa metateoretyczna refleksja nad możliwościami implementowania tej perspektywy w przykładowych dziedzinach kształcenia, jak choćby myślenia krytycznego. Jest to praca jednocześnie potrzebna i cenna zarówno jako krytyczna refleksja, jak i źródło wiedzy o dydaktycznych aspektach perspektywy konstruktywistycznej.

 

                                                                         Z recenzji dr. hab. Adama Skibińskiego





1. Filozoficzne korzenie konstruktywizmu

1. 1. Konstruktywizm epistemologiczny Ernsta von Glasersfelda

1. 2. Wiedza i poznanie w radykalnym konstruktywizmie

1. 3. Konstruktywizm a antyrealizm


2. Procesy poznawcze a konstruowanie wiedzy w umyśle człowieka

2. 1. Czym są stany mentalne?

2. 2. Reprezentacje mentalne

2. 3. Doświadczenie percepcyjne a proces tworzenia wiedzy


3. Rola języka w procesie myślenia

3. 1. Język jako nośnik/ucieleśnienie myśli

3. 2. Do czego służy język?


4. Poznawcza rola języka i komunikacji

4. 1. Komunikacja i poznanie Dana Sperbera i Deirdre Wilson

4. 2. Teoria relewancji

4. 3. Czym jest i jak powstaje kontekst?

4. 4. Teoria relewancji w kontekście koncepcji uczenia się


5. Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywizmu

5. 1. Poznawczy aspekt uczenia się

5. 2. Językowy aspekt uczenia się


6. Czy konstruktywistyczny model kształcenia wspiera krytyczne myślenie?

6. 1. Czym jest krytyczne myślenie?

6. 2. Krytyczne myślenie w konstruktywistycznym modelu wiedzy

6. 3. Jak konstruktywizm dydaktyczny wyzwala krytyczne myślenie?


7. Rola myślenia kontrfaktycznego w konstruktywistycznym modelu kształcenia

7. 1. Myślenie kontrfaktyczne

7. 2. Teoria sprawiedliwości Johna Rawlsa jako przykład myślenia proceduralnego

7. 3. Myślenie proceduralne i jego edukacyjne użycie


8. Problem-based learning
i jego konstruktywistyczne konsekwencje

8. 1. Czym jest problem-based learning

8. 2. Problem-based learning jako element edukacji konstruktywistycznej

8. 3. Dlaczego PBL nie jest metodą projektów



Zakończenie

Bibliografia

Summary

Ilość stron 188
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Polscy Żydzi za murami nazistowskich gett. Wstęp i Komentarz Marek Skwara
Szybki podgląd
68,00 zł 33,00 zł
Co my wiemy o NXXIiHL?
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 20,00 zł
Wirtualizacja organizacji
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Kobieta. W zwierciadle języka i kultury
Szybki podgląd
65,00 zł 45,00 zł
Badania osadów dennych akwenów śródlądowych z zastosowaniem metod hydroakustycznych
Szybki podgląd
90,00 zł 50,00 zł
Awangardysta w teatrze. Wileńskie teatralia Józefa Maślińskiego
Szybki podgląd
58,00 zł 40,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 45,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.