Strona głównaHUMANISTYKATeoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Wiedza ekspercka a ekonometryczne modelowanie cen gruntów w aglomeracji szczecińskiej
Szybki podgląd
35,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Jean-Rodolphe Perronet – prekursor naukowego zarządzania
Szybki podgląd
35,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Franz Kugler (1808–1858), Hans Lutsch (1854–1922)  i Hugo Lemcke (1835–1926). Z dziejów badań nad...
Szybki podgląd
58,00 zł
O potrzebie zwiększenia aktywności zawodowej kobiet w Polsce
Szybki podgląd
70,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

35,00 zł

Autor/Redaktor: Jacek Moroz
EAN: 9788379723201
ISBN/ISSN: 978-83-7972-320-1
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Publikacja dostępna też w

Rok wydania 2019


Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, na­ukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a kon­struktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia erudycja, spójna i trafna analiza możliwych dydaktycznych zastosowań perspektywy konstruktywistycznej. Analizie tej towarzyszy celna i wnikliwa metateoretyczna refleksja nad możliwościami implementowania tej perspektywy w przykładowych dziedzinach kształcenia, jak choćby myślenia krytycznego. Jest to praca jednocześnie potrzebna i cenna zarówno jako krytyczna refleksja, jak i źródło wiedzy o dydaktycznych aspektach perspektywy konstruktywistycznej.

 

                                                                         Z recenzji dr. hab. Adama Skibińskiego





1. Filozoficzne korzenie konstruktywizmu

1. 1. Konstruktywizm epistemologiczny Ernsta von Glasersfelda

1. 2. Wiedza i poznanie w radykalnym konstruktywizmie

1. 3. Konstruktywizm a antyrealizm


2. Procesy poznawcze a konstruowanie wiedzy w umyśle człowieka

2. 1. Czym są stany mentalne?

2. 2. Reprezentacje mentalne

2. 3. Doświadczenie percepcyjne a proces tworzenia wiedzy


3. Rola języka w procesie myślenia

3. 1. Język jako nośnik/ucieleśnienie myśli

3. 2. Do czego służy język?


4. Poznawcza rola języka i komunikacji

4. 1. Komunikacja i poznanie Dana Sperbera i Deirdre Wilson

4. 2. Teoria relewancji

4. 3. Czym jest i jak powstaje kontekst?

4. 4. Teoria relewancji w kontekście koncepcji uczenia się


5. Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywizmu

5. 1. Poznawczy aspekt uczenia się

5. 2. Językowy aspekt uczenia się


6. Czy konstruktywistyczny model kształcenia wspiera krytyczne myślenie?

6. 1. Czym jest krytyczne myślenie?

6. 2. Krytyczne myślenie w konstruktywistycznym modelu wiedzy

6. 3. Jak konstruktywizm dydaktyczny wyzwala krytyczne myślenie?


7. Rola myślenia kontrfaktycznego w konstruktywistycznym modelu kształcenia

7. 1. Myślenie kontrfaktyczne

7. 2. Teoria sprawiedliwości Johna Rawlsa jako przykład myślenia proceduralnego

7. 3. Myślenie proceduralne i jego edukacyjne użycie


8. Problem-based learning
i jego konstruktywistyczne konsekwencje

8. 1. Czym jest problem-based learning

8. 2. Problem-based learning jako element edukacji konstruktywistycznej

8. 3. Dlaczego PBL nie jest metodą projektów



Zakończenie

Bibliografia

Summary

Ilość stron 188
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Liturgia della fede civile. La controversia liparitana dai riformatori del Boun Gusto a...
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Nie-pokoje twórcze. Antologia tekstów studentek i studentów studiów pisarskich US
Szybki podgląd
50,00 zł 36,00 zł
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję