Strona głównaHUMANISTYKATeoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Z dziejów polskiej przysięgi wojskowej
Szybki podgląd
49,00 zł
Znalezione pod łóżkiem. Joanna Kulmowa
Szybki podgląd
15,00 zł
Transcende te ipsum. O sztuce życia w listach prof. Zygmunta Mysłakowskiego i Joanny Kulmowej
Szybki podgląd
65,00 zł
Refleksje o lekcji wychowania fizycznego. Podręcznik akademicki
Szybki podgląd
45,00 zł
Nudges jako narzędzie behawioralne polityki publicznej i ich akceptowanie w Polsce
Szybki podgląd
50,00 zł
Wizualizacja danych, informacji i wiedzy
Szybki podgląd
45,00 zł
Wyzwania rynku pocztowego w kontekście infrastruktury krytycznej oraz cyfryzacji gospodarki
Szybki podgląd
45,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
Determinanty konkurencyjności transportu intermodalnego w Europie
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

35,00 zł
Autor/Redaktor: Jacek Moroz
EAN: 9788379723201
ISBN/ISSN: 978-83-7972-320-1
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Zapytaj o produkt

Publikacja dostępna też w

Rok wydania 2019


Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, na­ukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a kon­struktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia erudycja, spójna i trafna analiza możliwych dydaktycznych zastosowań perspektywy konstruktywistycznej. Analizie tej towarzyszy celna i wnikliwa metateoretyczna refleksja nad możliwościami implementowania tej perspektywy w przykładowych dziedzinach kształcenia, jak choćby myślenia krytycznego. Jest to praca jednocześnie potrzebna i cenna zarówno jako krytyczna refleksja, jak i źródło wiedzy o dydaktycznych aspektach perspektywy konstruktywistycznej.

 

                                                                         Z recenzji dr. hab. Adama Skibińskiego





1. Filozoficzne korzenie konstruktywizmu

1. 1. Konstruktywizm epistemologiczny Ernsta von Glasersfelda

1. 2. Wiedza i poznanie w radykalnym konstruktywizmie

1. 3. Konstruktywizm a antyrealizm


2. Procesy poznawcze a konstruowanie wiedzy w umyśle człowieka

2. 1. Czym są stany mentalne?

2. 2. Reprezentacje mentalne

2. 3. Doświadczenie percepcyjne a proces tworzenia wiedzy


3. Rola języka w procesie myślenia

3. 1. Język jako nośnik/ucieleśnienie myśli

3. 2. Do czego służy język?


4. Poznawcza rola języka i komunikacji

4. 1. Komunikacja i poznanie Dana Sperbera i Deirdre Wilson

4. 2. Teoria relewancji

4. 3. Czym jest i jak powstaje kontekst?

4. 4. Teoria relewancji w kontekście koncepcji uczenia się


5. Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywizmu

5. 1. Poznawczy aspekt uczenia się

5. 2. Językowy aspekt uczenia się


6. Czy konstruktywistyczny model kształcenia wspiera krytyczne myślenie?

6. 1. Czym jest krytyczne myślenie?

6. 2. Krytyczne myślenie w konstruktywistycznym modelu wiedzy

6. 3. Jak konstruktywizm dydaktyczny wyzwala krytyczne myślenie?


7. Rola myślenia kontrfaktycznego w konstruktywistycznym modelu kształcenia

7. 1. Myślenie kontrfaktyczne

7. 2. Teoria sprawiedliwości Johna Rawlsa jako przykład myślenia proceduralnego

7. 3. Myślenie proceduralne i jego edukacyjne użycie


8. Problem-based learning
i jego konstruktywistyczne konsekwencje

8. 1. Czym jest problem-based learning

8. 2. Problem-based learning jako element edukacji konstruktywistycznej

8. 3. Dlaczego PBL nie jest metodą projektów



Zakończenie

Bibliografia

Summary

Ilość stron 188
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Współczesna wojna na fotografiach Rity Leistner
Szybki podgląd
45,00 zł 35,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Nieodpłatna praca w gospodarstwie domowym. Studium empiryczne
Szybki podgląd
50,00 zł 40,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Notes do Księgi Lamentacji
Szybki podgląd
35,00 zł 29,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję