Strona głównaHUMANISTYKATeoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Wprowadzenie do antropologii filozoficznej i teologicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Zróżnicowanie flory naczyniowej miasta Stargard (Pomorze Zachodnie) – studium fitogeograficzne
Szybki podgląd
48,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Tradycje sportów konnych w Polsce do 1939 roku
Szybki podgląd
170,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

35,00 zł

Autor/Redaktor: Jacek Moroz
EAN: 9788379723201
ISBN/ISSN: 978-83-7972-320-1
Produkt niedostępny
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Publikacja dostępna też w

Rok wydania 2019


Praca wypełnia poważną lukę w polskiej literaturze przedmiotu krytycznego, na­ukowego, pojęciowego namysłu nad relacjami między teorią pedagogiki a kon­struktywizmem poznawczym, a zwłaszcza jego dydaktycznymi aplikacjami. Pracę wyróżnia erudycja, spójna i trafna analiza możliwych dydaktycznych zastosowań perspektywy konstruktywistycznej. Analizie tej towarzyszy celna i wnikliwa metateoretyczna refleksja nad możliwościami implementowania tej perspektywy w przykładowych dziedzinach kształcenia, jak choćby myślenia krytycznego. Jest to praca jednocześnie potrzebna i cenna zarówno jako krytyczna refleksja, jak i źródło wiedzy o dydaktycznych aspektach perspektywy konstruktywistycznej.

 

                                                                         Z recenzji dr. hab. Adama Skibińskiego





1. Filozoficzne korzenie konstruktywizmu

1. 1. Konstruktywizm epistemologiczny Ernsta von Glasersfelda

1. 2. Wiedza i poznanie w radykalnym konstruktywizmie

1. 3. Konstruktywizm a antyrealizm


2. Procesy poznawcze a konstruowanie wiedzy w umyśle człowieka

2. 1. Czym są stany mentalne?

2. 2. Reprezentacje mentalne

2. 3. Doświadczenie percepcyjne a proces tworzenia wiedzy


3. Rola języka w procesie myślenia

3. 1. Język jako nośnik/ucieleśnienie myśli

3. 2. Do czego służy język?


4. Poznawcza rola języka i komunikacji

4. 1. Komunikacja i poznanie Dana Sperbera i Deirdre Wilson

4. 2. Teoria relewancji

4. 3. Czym jest i jak powstaje kontekst?

4. 4. Teoria relewancji w kontekście koncepcji uczenia się


5. Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywizmu

5. 1. Poznawczy aspekt uczenia się

5. 2. Językowy aspekt uczenia się


6. Czy konstruktywistyczny model kształcenia wspiera krytyczne myślenie?

6. 1. Czym jest krytyczne myślenie?

6. 2. Krytyczne myślenie w konstruktywistycznym modelu wiedzy

6. 3. Jak konstruktywizm dydaktyczny wyzwala krytyczne myślenie?


7. Rola myślenia kontrfaktycznego w konstruktywistycznym modelu kształcenia

7. 1. Myślenie kontrfaktyczne

7. 2. Teoria sprawiedliwości Johna Rawlsa jako przykład myślenia proceduralnego

7. 3. Myślenie proceduralne i jego edukacyjne użycie


8. Problem-based learning
i jego konstruktywistyczne konsekwencje

8. 1. Czym jest problem-based learning

8. 2. Problem-based learning jako element edukacji konstruktywistycznej

8. 3. Dlaczego PBL nie jest metodą projektów



Zakończenie

Bibliografia

Summary

Ilość stron 188
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
A Guide to Harpacticoid Copepods (Copepoda, Harpacticoida) of the Southern Baltic Sea
Szybki podgląd
35,00 zł 28,00 zł
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Ośrodki subregionalne w Polsce
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Dziennik Juliusza Zdanowskiego, Tom I, 22 VI 1915-29 IV 1917
Szybki podgląd
59,00 zł 50,00 zł
Ekwiwalenty w słownikach zniemczających i spolszczających na podstawie prac E. Engela i ...
Szybki podgląd
45,00 zł 37,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Teoria uczenia się w perspektywie konstruktywistycznej

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję