Strona głównaEKONOMIAUsługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach rosnącej roli internetu na przykł. wybranych państw
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Szybki podgląd
58,00 zł
Matematyka nasza niedostrzegalna kultura
Szybki podgląd
40,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Niepełnosprawność. Po/nowoczesne rozważania
Szybki podgląd
45,00 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa w teorii i praktyce Uniwersytetu Szczecińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach rosnącej roli internetu na przykł. wybranych państw

45,00 zł

EAN: 9788379723973
ISBN/ISSN: 978-83-7972-397-3
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


We współczesnych warunkach społeczno-gospodarczych rośnie rola informacji, co powoduje, że staje się ona przedmiotem badań różnych dyscyplin naukowych. Jedną z dyscyplin wykazującą zainteresowanie informacją jest ekonomia, co wynika z tego, że rynek i procesy rynkowe, w ramach których kupujący oraz sprzedający określają co mają zamiar kupować i sprzedawać, i na jakich warun­kach, są ściśle związane z informacją. Umiejętne korzystanie z informacji coraz częściej staje się czynnikiem decydującym o sukcesie uczestników rynku.

Należy jednak uwzględnić, że warunkiem niezbędnym korzystania z tych dóbr jest nie tylko umiejętność ich użytkowania, ale przede wszystkim zapewnienie dostępu do nich. Strukturą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług informacyj­nych i uzyskiwaniu dostępu do tych usług jest rynek usług telekomunikacyjnych (RUT). Udostępniane przez operatorów RUT usługi informacyjno-komuni­kacyjne są ciągle doskonalone, co wynika przede wszystkim z postępu zacho­dzącego w technologiach informacyjno-komunikacyjnych. W ostatnich latach znaczące oddziaływanie na RUT i świadczone na tym rynku usługi wywiera internet. Oznacza to, że operatorzy telekomunikacyjni stają przed istotnym wyzwaniem poszukiwania sprawnego sposobu wdrażania tej nowoczesnej tech­nologii informacyjno-komunikacyjnej oraz stworzenia racjonalnej oferty inno­wacyjnych usług informacyjno-komunikacyjnych.

 

                                                                                                                       Ze wstępu






1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji

1.1. Ogólna charakterystyka informacji

1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne

1.3. Związek informacji i komunikacji


2. Rynek usług telekomunikacyjnych jako rynek przesyłu informacji i jego

powiązanie z internetem

2.1. Charakterystyka telekomunikacji oraz rynku usług telekomunikacyjnych

2.2. Zmiany techniczne, ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług

telekomunikacyjnych

2.3. Istota i rozwój internetu

2.4. Powiązania internetu i telekomunikacji

2.5. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych


3. Problemy pomiaru usług telekomunikacyjnych i internetowych w dobie powiązań

rynku usług telekomunikacyjnych i internetu – ujęcie wielokryterialne

3.1. Koncepcje rozwoju społeczno-gospodarczego a problem pomiaru

3.2. Metody wielokryterialne i strukturalizacja procesu decyzyjnego

3.3. Proponowane metody badania usług telekomunikacyjnych i internetowych (AHP,

TOPSIS i PROMETHEE II) – ich charakterystyka i przykłady zastosowania


4.
Analiza rynku usług telekomunikacyjnych i internetowych z wykorzystaniem

modelu AHP-TOPSIS-PROMETHEE II

4.1. Model badawczy i wstępna analiza danych

4.2. Obliczenia wag dla wybranych kryteriów (względna wartość informacyjna i AHP)

4.3. Budowa rankingu za pomocą metody TOPSIS

4.4. Budowa rankingu za pomocą metody PROMETHEE II

4.5. Synteza uzyskanych wyników

 

Zakończenie

 

Załącznik. Analiza za pomocą metody PROMETHEE II

Bibliografia

Ilość stron 218
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach rosnącej roli internetu na przykł. wybranych państw

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję