Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Sytuacja społeczno-wychowawcza rodziny dziecka z mukopolisacharydozą...
Szybki podgląd
55,00 zł
Polityka Europejska. Koncepcyjne i doktrynalne podstawy na przykładzie Niemiec
Szybki podgląd
55,00 zł
12 Pułk Ułanów Podolskich. Księga rozkazów dziennych – kampania włoska czerwiec – grudzień 1944
Szybki podgląd
85,00 zł
Zarządzanie programami foresight
Szybki podgląd
35,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Relacja lekarz – pacjent w warunkach dostępu do internetowej informacji o zdrowiu
Szybki podgląd
48,00 zł
Słownik nazw miast województwa zachodniopomorskiego
Szybki podgląd
75,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach rosnącej roli internetu na przykł. wybranych państw

45,00 zł

EAN: 9788379723973
ISBN/ISSN: 978-83-7972-397-3
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2020


We współczesnych warunkach społeczno-gospodarczych rośnie rola informacji, co powoduje, że staje się ona przedmiotem badań różnych dyscyplin naukowych. Jedną z dyscyplin wykazującą zainteresowanie informacją jest ekonomia, co wynika z tego, że rynek i procesy rynkowe, w ramach których kupujący oraz sprzedający określają co mają zamiar kupować i sprzedawać, i na jakich warun­kach, są ściśle związane z informacją. Umiejętne korzystanie z informacji coraz częściej staje się czynnikiem decydującym o sukcesie uczestników rynku.

Należy jednak uwzględnić, że warunkiem niezbędnym korzystania z tych dóbr jest nie tylko umiejętność ich użytkowania, ale przede wszystkim zapewnienie dostępu do nich. Strukturą wyspecjalizowaną w świadczeniu usług informacyj­nych i uzyskiwaniu dostępu do tych usług jest rynek usług telekomunikacyjnych (RUT). Udostępniane przez operatorów RUT usługi informacyjno-komuni­kacyjne są ciągle doskonalone, co wynika przede wszystkim z postępu zacho­dzącego w technologiach informacyjno-komunikacyjnych. W ostatnich latach znaczące oddziaływanie na RUT i świadczone na tym rynku usługi wywiera internet. Oznacza to, że operatorzy telekomunikacyjni stają przed istotnym wyzwaniem poszukiwania sprawnego sposobu wdrażania tej nowoczesnej tech­nologii informacyjno-komunikacyjnej oraz stworzenia racjonalnej oferty inno­wacyjnych usług informacyjno-komunikacyjnych.

 

                                                                                                                       Ze wstępu






1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji

1.1. Ogólna charakterystyka informacji

1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne

1.3. Związek informacji i komunikacji


2. Rynek usług telekomunikacyjnych jako rynek przesyłu informacji i jego

powiązanie z internetem

2.1. Charakterystyka telekomunikacji oraz rynku usług telekomunikacyjnych

2.2. Zmiany techniczne, ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług

telekomunikacyjnych

2.3. Istota i rozwój internetu

2.4. Powiązania internetu i telekomunikacji

2.5. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych


3. Problemy pomiaru usług telekomunikacyjnych i internetowych w dobie powiązań

rynku usług telekomunikacyjnych i internetu – ujęcie wielokryterialne

3.1. Koncepcje rozwoju społeczno-gospodarczego a problem pomiaru

3.2. Metody wielokryterialne i strukturalizacja procesu decyzyjnego

3.3. Proponowane metody badania usług telekomunikacyjnych i internetowych (AHP,

TOPSIS i PROMETHEE II) – ich charakterystyka i przykłady zastosowania


4.
Analiza rynku usług telekomunikacyjnych i internetowych z wykorzystaniem

modelu AHP-TOPSIS-PROMETHEE II

4.1. Model badawczy i wstępna analiza danych

4.2. Obliczenia wag dla wybranych kryteriów (względna wartość informacyjna i AHP)

4.3. Budowa rankingu za pomocą metody TOPSIS

4.4. Budowa rankingu za pomocą metody PROMETHEE II

4.5. Synteza uzyskanych wyników

 

Zakończenie

 

Załącznik. Analiza za pomocą metody PROMETHEE II

Bibliografia

Ilość stron 218
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję
Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Na początku Kunstmann wymyślił sobie Kulmową... H. Kunstmann – J. Kulmowa Listy 1966–2009
Szybki podgląd
99,00 zł 59,00 zł
Błąd jako znamię typu czynu zabronionego w polskim prawie karnym
Szybki podgląd
55,00 zł 45,00 zł
Czytania. Szkice krytyczne o książkach
Szybki podgląd
38,00 zł 28,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Geoliteratura Tom 9. Przewodnik, bedeker, poradnik
Szybki podgląd
45,00 zł 30,00 zł
Polskie badania nad starożytnym Egiptem do końca XIX wieku
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Organizacje mniejszości narodowych i etnicznych w województwie zachodniopomorskim
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Nowy bank na rynku finansowym w Polsce. Uwarunkowania wejścia i czynniki sukcesu
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Usługi rynku telekomunikacyjnego w warunkach rosnącej roli internetu na przykł. wybranych państw

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję