Czynniki psychologiczne a podejmowanie interakcji w grupie i rozwój osobistej kompetencji komunikacyjnej. Część II
Tematem niniejszej pracy są uwarunkowania zachowań interakcyjnych w toku ekspresji mownej. Opisane zostały powody nieśmiałości studentów, lęku i innych barier psychicznych, które utrudniają interakcję mowną na zajęciach z języka obcego. Książka jest adresowana do nauczycieli zainteresowanych tworzeniem atmosfery bezpieczeństwa psychicznego i zaufania w interakcjach w klasie języka obcego. Uzyskane wyniki badań pozwalają nie tylko wnioskować o możliwości oddziaływania na trudności natury psychicznej u osób uczących się, ale również sugerują konkretne sposoby interwencji dydaktycznej.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.