Komunikacyjne nauczanie-uczenie się języka angielskiego w realiach liceum ogólnokształcącego. Diagnoza pedagoga
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy podejście komunikacyjne jest powszechnie stosowane w polskiej praktyce nauczania języka angielskiego i jak silnie funkcjonują jego założenia w świadomości dydaktycznej nauczycieli. W swoich badaniach Autorka, poprzez określenie czynności dydaktycznych oraz poszczególnych ich aspektów, szczegółowo ukazała stan ich realizacji wśród badanych nauczycieli języka angielskiego. Ponadto starała się ustalić, czy i w jakim stopniu uczniowie-abiturienci opanowali umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Książka jest adresowana zarówno do badaczy podejścia komunikacyjnego, jak i do nauczycieli języków obcych.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.