Komunikacyjne nauczanie-uczenie się języka angielskiego w realiach liceum ogólnokształcącego. Diagnoza pedagoga
Książka jest próbą odpowiedzi na pytanie, czy podejście komunikacyjne jest powszechnie stosowane w polskiej praktyce nauczania języka angielskiego i jak silnie funkcjonują jego założenia w świadomości dydaktycznej nauczycieli. W swoich badaniach Autorka, poprzez określenie czynności dydaktycznych oraz poszczególnych ich aspektów, szczegółowo ukazała stan ich realizacji wśród badanych nauczycieli języka angielskiego. Ponadto starała się ustalić, czy i w jakim stopniu uczniowie-abiturienci opanowali umiejętności komunikacyjne w języku angielskim. Książka jest adresowana zarówno do badaczy podejścia komunikacyjnego, jak i do nauczycieli języków obcych.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.