Strona głównaEKONOMIAEkonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości. Pośrednicy. Regulacje.
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Kariery senatorskie rzymskich trybunów wojskowych w epoce Sewerów
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa
Szybki podgląd
59,00 zł
Grywalizacja w nauce programowania – platforma FGPE
Szybki podgląd
45,00 zł
Analiza finansowa i rynek kapitałowy
Szybki podgląd
75,00 zł
Trust in leadership in the international context of enterprise organizational culture
Szybki podgląd
60,00 zł
Prawne i ekonomiczno-finansowe determinanty realizacji zadań publicz. przez samorząd terytorialny...
Szybki podgląd
48,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Znalezione pod łóżkiem. Joanna Kulmowa
Szybki podgląd
15,00 zł
Polecamy
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia południowo-zachodnie Tom II
Szybki podgląd
125,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości. Pośrednicy. Regulacje.

50,00 zł
Autor/Redaktor: Adam Pawlicz
EAN: 9788379722730
ISBN/ISSN: 978-83-7972-273-0
Produkt dostępny (1 szt.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:szt.

Rok wydania 2019



Głównym problemem badawczym w niniejszej pracy są niedoskonałości ekono­mii współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości rynku obejmujące istnienie kosztów transakcyjnych, asymetrii informacji oraz efektów zewnętrznych są istotne dla wyjaśnienia przyczyn ograniczonego zasięgu wymiany P2P na rynku usług hotelarskich przed rokiem 2010. Innowacje związane z redukcją niedoskonałości rynku były główną przyczyną wzrostu znaczenia platform EW.

W monografii podjęto próbę weryfikacji dwóch równorzędnych i wzajemnie ze sobą powiązanych hipotez badawczych. Według pierwszej hipotezy poziom niedoskonałości współdzielonego rynku usług hotelarskich jest wyższy niż w przypadku tradycyjnego rynku usług hotelarskich. Hipoteza druga zakłada, że pośrednicy na rynku usług hote­larskich EW nie ograniczają tych niedoskonałości rynku, które związane są z efektami zewnętrznymi transakcji.

 

                                                                                                                   Ze wstępu






Rozdział 1

Niedoskonałości rynku i możliwości ich ograniczania

1.1. Teoria i klasyfikacja niedoskonałości rynku

1.1.1. Pojęcie niedoskonałości rynku

1.1.2. Efekty zewnętrzne

1.1.3. Dobra publiczne

1.1.4. Koszty transakcyjne

1.1.5. Asymetria informacji

1.2. Prywatne metody redukcji niedoskonałości rynku

1.2.1. Typologia prywatnych metod redukcji niedoskonałości rynku

1.2.2 Działania stron transakcji

1.2.3. Organizacje non-profit

1.2.4. Rola pośrednika w redukcji niedoskonałości rynku

1.3. Regulacje jako publiczne metody ograniczania niedoskonałości rynku

 


Rozdział 2

Teoretyczne podstawy ekonomii współdzielenia

2.1. Analiza bibliometryczna publikacji z zakresu ekonomii współdzielenia

2.2. Istota ekonomii współdzielenia

2.3. Popyt i podaż w ekonomii współdzielenia

2.3.1. Specyfika podmiotów rynku

2.3.2. Motywy uczestnictwa w ekonomii współdzielenia

 


Rozdział 3

Tradycyjny i współdzielony rynek usług hotelarskich

3.1. Rynek usług hotelarskich jako część rynku usług turystycznych

3.2. Popyt i podaż na rynku usług hotelarskich

3.2.1. Rynek tradycyjny

3.2.2. Ekonomia współdzielenia

3.3. Rozwój usług pośrednictwa na rynku usług hotelarskich w ujęciu historycznym

3.4. Istota i rodzaje platform ekonomii współdzielenia

3.4.1. Airbnb

3.4.2. Couchsurfing

3.4.3. HomeAway

3.4.4. Flipkey

3.5. Pozostali pośrednicy ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich

3.5.1. Metawyszukiwarki

3.5.2. Podnajemcy

 


Rozdział 4

Niedoskonałości ekonomii współdzielenia oraz instrumenty ich ograniczania na

rynku usług hotelarskich

4.1. Niedoskonałości ograniczane przez platformy ekonomii współdzielenia

4.1.1. System informacji zwrotnej

4.1.2. Pozostałe prywatne instrumenty ograniczające niedoskonałości rynku

4.2. Pozostałe niedoskonałości ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich

4.2.1. Efekty zewnętrzne

4.2.2. Monopolizacja rynku pośrednictwa

4.3. Publiczne regulacje ekonomii współdzielenia

4.3.1. Specyfika regulacji

4.3.2. Strategie regulacji i podmioty regulujące

4.3.3. Stosowane instrumenty regulacji

 


Rozdział 5

Metodyczne problemy badań prowadzonych w obszarze niedoskonałości rynku

usług hotelarskich ekonomii współdzielenia

5.1. Utrudnienia i ograniczenia w badaniach

5.2. Metodyka badań zrealizowanych na potrzeby pracy

 


Rozdział 6

Tradycyjny i współdzielony rynek usług hotelarskich w Polsce

6.1. Potencjał i specyfika polskiego rynku usług turystycznych

6.2. Podaż na rynku usług hotelarskich

6.3. Usługi hotelarskie w ekonomii współdzielenia i ich dystrybucja w świetle badań

jakościowych

6.4. Popyt i ceny na usługi hotelarskie w ekonomii współdzielenia

6.5. Kierunki rozwoju ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich do roku 2028



Rozdział 7

Charakterystyka niedoskonałości ekonomii współdzielenia rynku usług

hotelarskich oraz propozycje ich regulacji

7.1. Niedoskonałości ekonomii współdzielenia

7.1.1. Efekty zewnętrzne

7.1.2. Ochrona konkurencji

7.1.3. Ochrona konsumenta

7.2. Regulacje rynku usług hotelarskich w świetle badań jakościowych

7.3. Koncepcja regulacji ekonomii współdzielenia na rynku usług hotelarskich w Polsce

 

Zakończenie

Literatura

Załącznik

Spis tabel

Spis rysunków

Summary

Ilość stron 226
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Zarządzanie ryzykiem w projektach logistycznych
Szybki podgląd

Zarządzanie ryzykiem w projektach logistycznych

42,00 zł

Oddziaływanie polityki społeczno-gospodarczej na zmiany polskiego rynku usług telekomunikacyjnych
Szybki podgląd

Oddziaływanie polityki społeczno-gospodarczej na zmiany polskiego rynku usług telekomunikacyjnych

55,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości. Pośrednicy. Regulacje.

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję