Strona głównaEKONOMIAOddziaływanie polityki społeczno-gospodarczej na zmiany polskiego rynku usług telekomunikacyjnych
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Matematyka dla pedagogów. Kształty
Szybki podgląd
55,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od bodźca do reakcji. Tom 1
Szybki podgląd
50,00 zł
Polski słownik asocjacyjny. Dwie dekady. Od reakcji do bodźca. Tom 2
Szybki podgląd
50,00 zł
Odpowiedzialność kontraktowa organizatora turystyki
Szybki podgląd
48,00 zł
Polityka równościowa w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miast i regionów. Perspektywa produktowa
Szybki podgląd
59,00 zł
Kariery senatorskie rzymskich trybunów wojskowych w epoce Sewerów
Szybki podgląd
60,00 zł
Analiza finansowa i rynek kapitałowy
Szybki podgląd
75,00 zł
II Rzeczypospolita. Historia i konteksty. Księga pamiątkowa z okazji Jubileuszu urodzin...
Szybki podgląd
120,00 zł
Cmentarze na przedmieściach Lwowa. Przedmieścia północno-wschodnie Tom I
Szybki podgląd
125,00 zł
Polecamy
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Polityka równościowa w Siłach Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej
Szybki podgląd
60,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Oddziaływanie polityki społeczno-gospodarczej na zmiany polskiego rynku usług telekomunikacyjnych

55,00 zł
EAN: 9788379722655
ISBN/ISSN: 978-83-7972-265-5
Produkt dostępny (11 )
Waga:0.40 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Ilość:egz.

Rok wydania 2019




Rynek usług telekomunikacyjnych jest obszarem gospodarki szczególnie ważnym z punktu widzenia społecznych i ekonomicznych interesów państwa. Wynika to z tego, że obecnie telekomunikacja wpływa na efektywność, skuteczność oraz jakość funkcjo­nowania jednostek, zbiorowości oraz krajów, będąc jednocześnie jedną z podstawowych determinant poziomu rozwoju społeczno-gospodarczego. Jest nie tylko podstawowym, uniwersalnym oraz wszechstronnym medium komunikacyjnym współczesnej cywiliza­cji, ale także czynnikiem integrującym, stymulującym oraz tworzącym procesy, które bez telekomunikacji na obecnym poziomie rozwoju nie byłyby możliwe.

Na rynku usług telekomunikacyjnych obserwowane są intensywne zmiany wywo­łane postępem techniczno-technologicznym, w tym ciągle wzrastającą rolą informacji, która staje się bardzo istotnym czynnikiem rozwoju społeczno-gospodarczego. Rynek ten podlega ponadto zmianom strukturalnym wynikającym z oddziaływania polityki społeczno-gospodarczej. Zmieniają się formy komunikowania zarówno przedsiębior­ców, jak i społeczeństwa, dzięki postępującym procesom cyfryzacji i konwergencji. Spo­łeczeństwo informacyjne, które na tym rynku funkcjonuje, stale się rozwija i wymaga odpowiedniego ukierunkowania narzędzi polityki telekomunikacyjnej. Wzrost roli in­formacji, zmiany technologii komunikacji i zakres oraz tempo tych zmian powodują, że współcześnie ważnym problemem staje się problem wykluczenia cyfrowego. Niezbędne jest więc wykorzystanie odpowiednich narzędzi, które będą zapobiegały pogłębianiu się tego problemu i przyczyniały do jego ograniczania.

 


                                                                                                                       Ze wstępu






1. Teoretyczne aspekty polityki społeczno-gospodarczej

1.1. Analiza pojęć związanych z polityką gospodarczą i polityką społeczną

1.2. Metody polityki społeczno-gospodarczej

1.3. Narzędzia polityki społeczno-gospodarczej

1.4. Międzynarodowa koordynacja polityki społeczno-gospodarczej

 

2. Charakterystyka rynku usług telekomunikacyjnych jako obszaru oddziaływania

polityki społeczno-gospodarczej

2.1. Informacja jako czynnik rozwoju społecznego i gospodarczego

2.2. Telekomunikacja jako narzędzie komunikacji i przesyłu informacji

2.3. Specyfika rynku telekomunikacyjnego, jego rodzaje i oferowane usługi

2.4. Technologiczne uwarunkowania zmian na rynku usług telekomunikacyjnych

2.5. Struktury rynkowe w działalności telekomunikacyjnej

2.6. Miejsce polityki telekomunikacyjnej w polityce społeczno-gospodarczej

 

3. Analiza narzędzi polityki telekomunikacyjnej w Polsce

3.1. Regulacja jako narzędzie polityki na rynku telekomunikacyjnym

3.1.1. Istota i przykłady oceny regulacji

3.1.2. Prokonkurencyjna regulacja sektorowa

3.1.3. Działalność organów regulacyjnych

3.1.4. Efekty zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w wyniku działania narzędzi

regulacyjnych

3.2. Bezpośrednia interwencja jako narzędzie polityki telekomunikacyjnej

3.2.1. Istota bezpośredniej interwencji i warunki jej stosowania

3.2.2. Programy i środki bezpośredniej interwencji wykorzystane na krajowym rynku

telekomunikacyjnym

3.3. Narzędzia polityki wspierające przedsiębiorców telekomunikacyjnych

 

4. Ocena zmian na rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce z punktu widzenia

rozwoju społeczeństwa informacyjnego

4.1. Idea społeczeństwa informacyjnego oraz proces jego kształtowania

4.2. Przegląd wybranych narzędzi pomiaru społeczeństwa informacyjnego

4.2.1. Narzędzia stosowane w międzynarodowych raportach

4.2.2. Wskaźniki wspierające ocenę

4.3. Analiza poziomu rozwoju społeczeństwa informacyjnego w Polsce

4.3.1 Wykorzystanie ICT w przedsiębiorstwach

4.3.2. Wykorzystanie ICT w gospodarstwach domowych

4.4. Nierówności w dostępie do technologii komunikacyjno-informacyjnych a problem

wykluczenia cyfrowego

 

5. Kierunki zmian polityki społeczno-gospodarczej w warunkach cyfryzacji

telekomunikacji ukierunkowane na wzrost kompetencji cyfrowych w Polsce

5.1. Wyzwania cywilizacyjne dla społeczeństw w erze postępujących procesów

cyfryzacji

5.2. Narzędzia polityki społeczno-gospodarczej wspierające ograniczanie zagrożeń

na rynku komunikacji elektronicznej

5.2.1. Oddziaływanie kompetencji cyfrowych na wykluczenie cyfrowe

5.2.2. Proponowane metody pobudzające rozwój kompetencji cyfrowych w Polsce

5.2.3. Poziomy oddziaływania polityki społeczno-gospodarczej

5.2.4. Rola inicjatyw obywatelskich we wspomaganiu rozwoju społeczeństwa

informacyjnego

5.3. Perspektywiczny model polityki społeczno-gospodarczej na rynku usług

telekomunikacyjnych

 

 

Zakończenie

Bibliografia

Spis rysunków

Spis tabel

Summary

Ilość stron 326
Rok wydania 2019

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Klienci polecają również:
Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości. Pośrednicy. Regulacje.
Szybki podgląd

Ekonomia współdzielenia na rynku usług hotelarskich. Niedoskonałości. Pośrednicy. Regulacje.

50,00 zł

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 45,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Oddziaływanie polityki społeczno-gospodarczej na zmiany polskiego rynku usług telekomunikacyjnych

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Zarządzaj cookies Akceptuję wszystko
Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Dbamy o Twoją prywatność

Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.

Zarządzaj cookies

Niezbędne pliki cookie
Korzystanie przez nas z niezbędnych plików cookie jest konieczne dla prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Pliki te są instalowane w szczególności na potrzeby zapamiętywania sesji logowania lub wypełniania formularzy, a także w celach związanych ustawieniem opcji prywatności.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie umożliwiają sprawdzenie liczby wizyt i źródeł ruchu w naszym serwisie. Pomagają nam ustalić, które strony są bardziej, a które mniej popularne, i zrozumieć, jak użytkownicy poruszają się po stronie. Dzięki temu możemy badać statystki i poprawiać wydajność naszej witryny. Informacje zbierane przez te pliki cookie są agregowane, nie mają więc na celu ustalenia Twojej tożsamości. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, nie będziemy wiedzieć, kiedy odwiedziłeś naszą stronę internetową.
Funkcjonalne pliki cookie
Funkcjonalne pliki cookie zapamiętują i dostosowują stronę do Twoich wyborów, np. preferencji językowych. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała lub ostrzegała o niezbędnych i funkcjonalnych plikach cookie, jednak spowoduje to, że niektóre części witryny mogą nie działać prawidłowo.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie pozwalają na dopasowanie wyświetlanych treści reklamowych do Twoich zainteresowań, nie tylko na naszej witrynie, ale też poza nią. Mogą być instalowane przez partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony internetowej. Na podstawie informacji z tych plików cookie i aktywności w innych serwisach jest budowany Twój profil zainteresowań. Reklamowe cookies nie przechowują bezpośrednio Twoich danych osobowych, ale identyfikują Twoją przeglądarkę internetową i sprzęt. Jeśli nie zezwolisz na stosowanie tych plików cookie, dalej będziemy mogli wyświetlać Ci reklamy, jednak nie będą one dopasowane do Twoich preferencji. Zobacz jak Google używa tych danych. Możesz zrezygnować ze wszystkich spersonalizowanych reklam w ustawieniach reklam, lub z wybranych firm na stronie www.aboutads.info.
Powered by eBiznes.pl
Akceptuję