|
Media lokalne w Szczecinie
W zgodnej opinii medioznawców media lokalne stanowią szczególny element składowy współczesnego polskiego systemu medialnego, który po roku 1990 rozwija się niezwykle dynamicznie – zarówno w sensie ilościowym, jak i jakościowym. W ślad za tym – co zrozumiałe i oczywiste – systematycznie zwiększa się też zainteresowanie tym rodzajem mediów ze strony różnych dyscyplin naukowych (m.in. socjologii, psychologii, językoznawstwa, kulturoznawstwa). Również w środowisku medioznawców – w kilku ośrodkach akademickich – ukształtowało się dość liczne grono badaczy mediów lokalnych, czego potwierdzeniem są rozmaite publikacje zwarte, a także artykuły i rozprawy ich autorstwa publikowane w periodykach branżowych. Recenzowana książka mieści się w tym nurcie badawczym, a Szczecin z pewnością jest jednym z kilku akademickich ośrodków naukowo-badawczych, w których badania mad mediami lokalnymi prowadzone są w sposób systematyczny i kompleksowy, a więc obejmują nie tylko media w pełni profesjonalne, ale również tzw. media alternatywne (np. prasa szkolna i uczelniana, pisma organizacji społecznych, stowarzyszeń itp.).
Ilość stron
316
Rok wydania
2011
Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji! Napisz recenzjęWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
|
Klienci polecają również: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Media lokalne w Szczecinie
|
|
|
|
|
|
|
Zapisz się do newslettera: |
|
|
|
|