Strona głównaHUMANISTYKAW przestrzeni edukacji akademickiej. Pytania - Dylematy - Podpowiedzi. Pedagogika Szkoły Wyższej T.2
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Determinanty podziału gestii transportowej oraz wyboru warunków dostaw incoterms...
Szybki podgląd
70,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Odkryć to, co pozornie znane. Megality Pomorza Zachodniego
Szybki podgląd
60,00 zł
Marketing miejsc. Ujęcie przestrzenne
Szybki podgląd
58,00 zł
Matematyka nasza niedostrzegalna kultura
Szybki podgląd
40,00 zł
Ekonomika inwestycji infrastrukturalnych i taborowych w sektorze kolejowym – wybrane zagadnienia
Szybki podgląd
75,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Niepełnosprawność. Po/nowoczesne rozważania
Szybki podgląd
45,00 zł
Edukacja dla bezpieczeństwa w teorii i praktyce Uniwersytetu Szczecińskiego
Szybki podgląd
48,00 zł
Sporządzanie rachunku przepływów pieniężnych uczelni publicznej
Szybki podgląd
50,00 zł
Polecamy
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Inga Iwasiów dla średnio zaawansowanych. Studia, eseje, relacje
Szybki podgląd
80,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

W przestrzeni edukacji akademickiej. Pytania - Dylematy - Podpowiedzi. Pedagogika Szkoły Wyższej T.2

45,00 zł

EAN: 9788379724680
ISBN/ISSN: 978-83-7972-468-0
Produkt niedostępny
Waga:0.35 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format
Oprawa
Język

Zapytaj o produkt

Rok wydania 2021

Szanowni Czytelnicy, z nieukrywaną satysfakcją i radością przygotowaliśmy drugą książkę w zaplanowanej serii wydawniczej „Pedagogika Szkoły Wyższej”. Seria ta powstała dość nieoczekiwanie, a mianowicie jest odpowiedzią na zmiany wprowadzone w nauce polskiej w zakresie wsparcia czasopism. Ustalone przez MNiSW nowe zasady „wsparcia” doprowadziły decyzją samych uczelni do wycofania finansowania tych czasopism, których punktacja nie była zdaniem władz uczelni zadowalająca (poniżej 10 pkt). Decyzja ta dotyczyła m.in. półrocznika „Pedagogika Szkoły Wyższej” – 7 pkt, który był wydawany przez Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego od 2011 roku, a który powstał w wyniku ambitnego planu przekształcenia serii wydawniczej – trzydziestu dwóch tomów monografii – cyklicznie ukazujących się pod tym samym tytułem w latach 1995–2010. Należy nadmienić, że decyzja Rady Naukowej wydawanej serii o przejściu w czasopismo punktowane (półrocznik) wpisywała się w zalecenia ówczesnej polityki szkolnictwa wyższego, w których serie wydawnicze stanowiące pokłosie dyskusji toczonych podczas seminariów naukowych nie były uznawane za wartościowe, liczyły się natomiast publikacje w punktowanych czasopismach naukowych. Powstanie półrocznika, które wymagało wielu organizacyjnych zabiegów, wychodziło naprzeciw oczekiwaniom uczestników seminariów Pedagogiki Szkoły Wyższej, którzy z kolei chętnie publikowali w punktowanym czasopiśmie. I tak oto, z uwagi na kolejne zmiany w polityce szkolnictwa wyższego w zakresie wydawnictw naukowych, historia publikacji „Pedagogiki Szkoły Wyższej” zatoczyła koło i znowu wracamy do serii wydawniczej w postaci monografii naukowej, która de facto, o czym należy ponownie przypomnieć, powstała dwadzieścia siedem lat temu.

 

                                                                                                                   Ze wstępu





I. STUDIA I ROZPRAWY


Bogusław Śliwerski

Pseudonauka w środowisku akademickiej pedagogiki. Przyczynek do dyskusji i badań

empirycznych


Zbyszko Melosik

Naukowiec i pasja uprawiania nauki


Justyna Nowotniak

Ewaluacja jakości dydaktyki w kształceniu akademickim. Pytania – dylematy –

podpowiedzi z pandemią w tle


Grzegorz Chojnacki

Między scjentyzmem a fideizmem. Dylematy poznawcze teologa w edukacji akademickiej 


Urszula Kazubowska

Studiowanie jako droga pomiędzy świadomym rozwojem a życiowym utylitaryzmem 

z perspektywy pedagogiki społecznej

 

 

II. DONIESIENIA Z BADAŃ


Halina Guzy-Steinke, Aleksandra Walecka

Studiować? Po co? Edukacja akademicka a potrzeby rynku pracy


Hubert Kupiec

Kształtowanie się tożsamości pedagogicznej studentów w toku edukacji pozaformalnej


Aneta Jarzębińska

Wybrane aspekty kształcenia na odległość uwarunkowanego pandemią (na podstawie

dyskusji studentów)


Anna Linka

W obliczu kryzysów psychologicznego i akulturacyjnego – o sytuacji uczestników

międzynarodowego programu wymian studenckich Erasmus w trakcie pandemii

koronawirusa


Marta Komorowska-Pudło

Osobowościowe uwarunkowania jakości funkcjonowania studentów w szkołach wyższych

 

 

III. POLEMIKI, DYSKUSJE, PROPONOWANE ROZWIĄZANIA


Maciej Kowalewski

Spacer, przestrzeń i lektura. O dostosowywaniu niektórych metod badawczych

w warunkach pandemii


Joanna Flis

Edukacja akademicka w dobie indywidualizmu


Barbara Chojnacka

Nauczyciel akademicki – działacz – osoba znacząca w pobudzaniu aktywności studentów


Aleksandra Sander

Young Carers – nierozpoznana grupa niemieckiej generacji Z w kontekście kształcenia

do zawodów pomocowych


Monika Zięciak

Organizacja praktyk zawodowych w programach kształcenia pedagogicznego studentów

resocjalizacji

 

 

IV. SPRAWOZDANIA I RECENZJE


Kazimierz Zbigniew Kwieciński

Uniwersytet XXI wieku. Między uniwersytetem Humboldta a uniwersytetem badawczym,

redakcja naukowa Jerzy M. Brzeziński i Tadeusz Wallas, Wydawnictwo Naukowe UAM,

Poznań 2019, 192 s


Aleksander Cywiński

Alone Together Again (ATA) – II Międzynarodowa Konferencja Samotność we wspólnocie

Ilość stron 246
Rok wydania 2021

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Aktywność innowacyjna przedsiębiorstw sektora MSP w woj. zachodniopomorskim. Nakłady, determinanty..
Szybki podgląd
40,00 zł 32,00 zł
Mosty nad granicą. Polsko-Niemiecka Nagroda Dziennikarska w latach 1997–2015
Szybki podgląd
78,75 zł 49,00 zł
Argentyna w prozie wspomnieniowej Józefy Radzymińskiej. Perspektywa językowo-kulturowa
Szybki podgląd
52,00 zł 39,00 zł
Ikonografia godeł cechowych na Pomorzu brandenbursko-pruskim
Szybki podgląd
75,00 zł 35,00 zł
Wybrane zagadnienia z prognozowania
Szybki podgląd
45,00 zł 33,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

W przestrzeni edukacji akademickiej. Pytania - Dylematy - Podpowiedzi. Pedagogika Szkoły Wyższej T.2

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję