Strona głównaEKONOMIAPrzedsiębiorstwo we współczesnym otoczeniu – wyzwania i dylematy
Nagrody i wyróżnienia

     

Koszyk
...jest pusty

Kategorie
Nowości
Z troski o Rzeczpospolitą. Wybrane kazania staropolskie i oświeceniowe. Edycja tekstów
Szybki podgląd
90,00 zł
Metody nauczania rachunkowości
Szybki podgląd
55,00 zł
Dobór próby we współczesnych badaniach marketingowych. Podejście ilościowe, jakościowe i mieszane
Szybki podgląd
50,00 zł
Turystyka osób z niepełnosprawnościami w świetle badań własnych
Szybki podgląd
55,00 zł
Regulacja z perspektywy ekonomii instytucjonalnej i ekonomii behawioralnej na przykł. rynku usług...
Szybki podgląd
80,00 zł
Szczecin jako ośrodek myśli ekonomicznej transportu – dorobek 75-lecia
Szybki podgląd
49,00 zł
Analiza finansowa grupy kapitałowej. Ujęcie interdyscyplinarne
Szybki podgląd
49,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Efekty sygnalizacji – determinanty reakcji akcjonariuszy na zdarzenia korporacyjne w spółkach publ.
Szybki podgląd
80,00 zł
Potencjał produkcyjny i rynek pracy jako determinanty rozwoju gospodarczego
Szybki podgląd
40,00 zł
Polecamy
Ludwig Wilhelm Brüggemann. Opis miasta Szczecina
Szybki podgląd
40,00 zł
Wieczni prezydenci. Przypadek Świnoujścia
Szybki podgląd
45,00 zł
Od świtu do zmierzchu. Cmentarze metropolii lwowskiej
Szybki podgląd
150,00 zł
Informacje
Szukaj treści

Wpisz szukaną frazę


Wyszukiwanie zaawansowane

Przedsiębiorstwo we współczesnym otoczeniu – wyzwania i dylematy

45,00 zł

EAN: 9788379724048
ISBN/ISSN: 978-83-7972-404-8
Produkt dostępny (5 egz.)
Waga:0.25 kg
Sprawdź koszty wysyłki

Koszty dostawy tego produktu

Format:
Oprawa:
Język:

Ilość:egz.

Rok wydania 2020

 

Przedsiębiorstwa działają obecnie w warunkach, które cechuje duża złożoność, burzliwość i niesta­bilność, co stawia je w zupełnie nowych jakościowo okolicznościach. Złożoność oznacza narastającą niezwykle dynamicznie ilość czynników oddziałujących na przedsiębiorstwo, a także ich dynamikę. Za­równo ilość, jak i przede wszystkim niezwykłe tempo zmian czynników wpływających na funkcjono­wanie i rozwój przedsiębiorstw stawiają przedsiębiorców przed trudnymi wyborami, które decydują o ich sukcesie bądź porażce. Postęp technologiczny, zmiany zachowań klientów, zwiększona i globalna konkurencja, krótki cykl życia produktów i zmieniający się biznes (m.in. globalizacja, internacjonalizacja działalności, specjalizacja) to niektóre z czynników, które tworzą potrzebę zmian w organizacjach. (…)

W drodze do wykreowania właściwej ścieżki rozwojowej liczy się szybkość podejmowanych decyzji. Stawia to przed przedsiębiorcami i kadrą menedżerską ambitne zadania w zakresie identyfikacji klu­czowych zasobów i czynników sukcesu w organizacji, a także identyfikację szans i zagrożeń w otoczeniu. Istnieje więc potrzeba analizowania licznych wyzwań i to w rozmaitych układach (ekonomicznych, społecznych, prawnych itp.), przedsiębiorstwo bowiem pozostaje w ciągłych interakcjach ze swoim oto­czeniem. Jako system otwarty istnieje ono „w” i „dzięki” otoczeniu, co znaczy, że z jednej strony otoczenie powinno wspierać rozwój przedsiębiorstwa, z drugiej zaś przedsiębiorstwa powinny być odpowiedzial­ne, czyli przyjmować na siebie zobowiązania i odpowiedzialność publiczną, szczególnie w tych dziedzi­nach, które nie mogą być prowadzone na zasadach przedsiębiorczości.

 


                                                                                                                  Ze wstępu






1. Przedsiębiorca i przedsiębiorstwo

1.1. Przedsiębiorca w teorii zarządzania

1.2. Geneza przedsiębiorstwa

1.3. Pojęcie przedsiębiorstwa rodzinnego

1.4. Specyfika przedsiębiorstw rodzinnych

Bibliografia


2. Przedsiębiorstwo w otoczeniu

2.1. Cechy i elementy współczesnego otoczenia

2.2. Metody analizy otoczenia

Bibliografia


3. Przedsiębiorstwo w środowisku społecznym

3.1. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa

3.2. Interesariusze przedsiębiorstwa

3.3. Społeczna odpowiedzialność biznesu

3.4. Zarządzanie środowiskowe

3.5. Różnorodność i zarządzanie różnorodnością w przedsiębiorstwie

Bibliografia


4. Przedsiębiorstwo na rynku globalnym

4.1. Pojęcie i istota procesu globalizacji

4.2. Identyfikacja przedsiębiorstwa globalnego

4.3. Strategie firm globalnych na rynkach zagranicznych

Bibliografia


5. Funkcjonowanie przedsiębiorstw z sektora małych i średnich przedsiębiorstw

5.1. Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw

5.2. Rola sektora MŚP w gospodarce

5.3. Bariery rozwoju sektora MŚP w Polsce

5.4. Polityka i formy wspierania rozwoju sektora MŚP

5.5. Alternatywne źródła finansowanie działalności MŚP

Bibliografia

 

Spis rysunków i tabel

Ilość stron 165
Rok wydania 2020

Dla tego produktu nie napisano jeszcze recenzji!

Napisz recenzję

Właściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.

Sprzedaż i marketing

                
        Dariusz Stawiński
           (91) 444 20 06 
    dariusz.stawinski@usz.edu.pl


       Magdalena Szarmach 
           (91) 444 20 09
magdalena.szarmach@usz.edu.pl

 

IBUK.PL

SWSW
Promocje
Kaukaz w dokumentach polskiej służby konsularnej z okresu międzywojennego
Szybki podgląd
80,00 zł 50,00 zł
Jezus zwany Mesjaszem, co się tłumaczy Chrystus (MtShemTob 1,17) Socjoretoryczna analiza Ewangelii
Szybki podgląd
60,00 zł 54,00 zł
Między Sterem lwowskim i warszawskim. Działalność społeczna i publicystyczna Pauliny Kuczalskiej..
Szybki podgląd
65,00 zł 40,00 zł
Autor

Inne produkty

Bestsellery
Powiadomienia

Przedsiębiorstwo we współczesnym otoczeniu – wyzwania i dylematy

Znajdziesz nas:
Znajdziesz nas:
sklep internetowy Kontakt z nami
Newsletter
Przejdź do panelu Kreator
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Akceptuję