Książka stanowi próbę znalezienia odpowiedzi na niektóre pytania dotyczące zależności między wybranymi indywidualnymi cechami charakteryzującymi studenta i jego osiągnięciami - sukcesami w procesie nauczania i uczenia się języka angielskiego. Obejmuje zagadnienia z pogranicza dydaktyki, psychologii, socjologii i lingwistyki, a służy przedstawieniu wyników badań nad ww. zależnościami. Autor zwraca uwagę na indywidualne uwarunkowania osiągnięć studentów przez właściwą organizację sytuacji dydaktycznych i związane z tym możliwości wpływania na osiąganie sukcesu w kształceniu.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.